shawn 的新歌啊 !

[Verse 1]

I won't lie to you

我不會欺騙你

I know he's just not right for you

我知道他並不適合你

And you can tell me if I'm off

你大可在我離去時告訴我

But I see it on your face

When you say that he's the one that you want

但當你說他就是你所想要的男人時

我讀出你臉上浮現的謊言

And you're spending all your time

花費了你所有珍貴的時間

In this wrong situation

在錯誤的地方

And anytime you want it to stop

你希望這一切能夠停止...

 

[Chorus]

I know I can treat you better

我知道我能待你更好

Than he can

遠比他所做的

And any girl like you deserves a gentleman

任何一個像妳一樣的女孩理應得到好紳士

Tell me why are we wasting time

告訴我為什麼要浪費彼此的時間

On all your wasted crime

處理你揮霍我對你的愛之罪行

When you should be with me instead

你應該要待在我身邊

I know I can treat you better

我知道我能更加珍愛你

Better than he can

多於他所能做的

 

[Verse 2]

 

I'll stop time for you

The second you say you'd like me too

我能為你凍結當你說你也愛我的那一剎那

I just wanna give you the loving that you're missing

我只是想給予你所思念的愛情

Baby, just to wake up with you

親愛的,與你醒於晨曦

Could be everything I need and this could be so different

將是我全部的所需,這可以變化無窮

Tell me what you want to do

告訴我你想做什麼

 

[Chorus]

 

Cause I know I can treat you better

Than he can

我知道我能盡我所能去對待你,大於他所能給你的

And any girl like you deserves a gentleman

任何一位像妳一樣的女孩應得一位好男孩

Tell me why are we wasting time

And all on your wasted crime

告訴我為什麼要浪費時間,處理你對我珍愛的揮霍

When you should be with me instead

我更適合你

I know I can treat you better

我知道我對你的愛

Better than he can   x3

與他天差地別

 

[Bridge]

 

Give me a sign

給我一個暗示

Take my hand, we'll be fine

緊握我手,我們可以撐過難關

Promise I won't let you down

向你保證我絕不離你而去

Just know that you don't

Have to do this alone

讓你了解不必獨自面對悲痛

Promise I'll never let you down

我保證絕不會放下你一個人

 

[Chorus]

 

Cause I know I can treat you better

因為我知道我能更加愛你

Than he can

遠超過他所能及

And any girl like you deserves a gentleman

任何一個像妳一樣的女孩值得一位好男士

Tell me why are we wasting time

And all on your wasted crime

告訴我為什麼要浪費時間

When you should be with me instead

其實你理應與我相戀

I know I can treat you better

我知道我能待你更好

Better than he can

遠過於他

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()