這首是One Direction兩個月前發布的Drag Me Down
是自從Zayn退團之後的第一張單曲
才發布就有好多翻唱都好厲害啊
然後選了Megan Nicole和Sam Tsui和Kurt Schneider的Cover
裡面的Airwheel也太酷


I've got fire for a heart
我的心上燃起火焰
I'm not scared of the dark
我並不害怕外面的黑暗
You've never seen it look so easy
因為有妳 讓一切變得如此簡單
I got a river for a soul
我心中有一條河流 
And baby you're a boat
親愛的 妳是航行於此的小船
Baby you're my only reason
只因有妳 我才得以存在

If I didn't have you there would be nothing left
如果不是妳 我甚麼都不是 
The shell of a man who could never be his best
只是個虛有其表的男人
If I didn't have you, I'd never see the sun
如果不是妳 我無法感受到光明
You taught me how to be someone, yeah
是妳教會我 成為一個真正的男人 耶

All my life
終其一生
You stood by me
妳都在我身旁
When no one else was ever behind me
當沒有任何人願意幫助我的時候
All these lights
所有刺眼亮光
They can't blind me
也無法阻擋我
With your love, nobody can drag me down
只要擁有妳的愛 沒有人能打敗我

All my life
終其一生
You stood by me
妳都在我身旁
When no one else was ever behind me
當沒有任何人願意幫助我的時候
All these lights
所有刺眼亮光
They can't blind me
也無法阻擋我
With your love, nobody can drag me down
只要擁有妳的愛 沒有人能打敗我

Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能打敗我
Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能擊倒我

I've got fire for a heart
我的心上燃起火焰
I'm not scared of the dark
我並不害怕外面的黑暗
You've never seen it look so easy
因為有妳 讓一切變得如此簡單
I got a river for a soul
我心中有一條河流 
And baby you're a boat
親愛的 妳是航行於此的小船
Baby you're my only reason
只因有妳 我才得以存在

If I didn't have you there would be nothing left
如果不是妳 我甚麼都不是 
The shell of a man who could never be his best
只是個虛有其表的男人
If I didn't have you, I'd never see the sun
如果不是妳 我無法感受到光明
You taught me how to be someone, yeah
是妳教會我 成為一個真正的男人 耶

All my life
終其一生
You stood by me
妳都在我身旁
When no one else was ever behind me
當沒有任何人願意幫助我的時候
All these lights
所有刺眼亮光
They can't blind me
也無法阻擋我
With your love, nobody can drag me down
只要擁有妳的愛 沒有人能打敗我

Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能打敗我
Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能擊倒我

All my life
終其一生
You stood by me
妳都陪伴著我
When no one else was ever behind me
尤其是沒有任何人願意挺我的時候
All these lights
刺眼亮光
They can't blind me
也無法盲目我
With your love, nobody can drag me down
只要擁有妳的愛 沒有人能擊倒我

All my life
終其一生
You stood by me
妳都在我身旁
When no one else was ever behind me
當沒有任何人願意幫助我的時候
All these lights
所有刺眼亮光
They can't blind me
也無法阻擋我
With your love, nobody can drag me down
只要擁有妳的愛 沒有人能打敗我

Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能打敗我
Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能擊倒我

Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能打敗我
Nobody, nobody
沒有 絕對沒有人
Nobody can drag me down
沒有任何人能擊倒我

GET IN TOUCH
Megan Nicole
Sam Tsui
Kurt Schneider

By.野鹿

原版在這:


arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()