最近電腦廢掉整個怒

心情不太好所以就翻了這種解煩)?

不愧是豆腐根本每首個都好聽

詞也很有意境

 

Shiny, happy, see my world in new colors

閃耀著愉悅,你是否看到我的世界有新的風光

Higher fire, fly my rocket through the universe

火焰噴發,乘坐我的火箭橫越宇宙

I'm up with the kites and I dream so blue

隨著風箏飛翔,伴著湛藍的夢

I live in the sky, you come live here too

活在天空,你也可以同居於此

I'm queen of the clouds*, make my wish come true.

我是雲端女王,夢想無一不成真

I sing to the night, let me sing to you

為夜晚開嗓,也為你高歌

Baby, listen please

親愛的聽著

I'm not on drugs, I'm not on drugs

我無染毒癮,

I'm just in love (Oh)

卻落於愛情

Baby, don't you see?

寶貝你沒看到嗎

I'm not on drugs, I'm not on drugs,

我並未吸毒,絕對沒有

I'm just in love

我只是耽於戀情

You're high enough for me.

你讓我有如嗑藥般高潮不已

 

Lighter, brighter, pick the biggest stars I find

更加的耀眼迷人,我找到了最明亮的那顆星

And I'm trip, trip, tripping in my empire state of mind

不停的跋涉,直至我找到幻想的帝國

Ooh I'm up with the kites and I dream so blue

順著風箏翱翔,我擁有湛藍之夢

I live in the sky, you can live here too.

我活在天空之城,你也來伴我於此

I'm queen of the clouds, make my wish come true.

我是雲端女王,夢想成為現實

I sing to the night, let me sing to you.

為黑夜吟唱,也為你高歌

Baby, listen please

親愛的聽著

I'm not on drugs, I'm not on drugs,

我並無嗑藥,絕對沒有

I'm just in love (Oh)

只是陷入愛情泥淖

Baby, don't you see?

寶貝你沒看到嗎

I'm not on drugs, I'm not on drugs,

我並無沉溺於毒癮

I'm just in love

卻染上似毒愛癮

You're high enough for me.

你讓我嗨上雲端

 

You're high enough for me.

你讓我亢奮不已

Baby, listen please

寶貝請聽著

I'm not on drugs, I'm not on drugs,

我絕無嗑藥

I'm just in love (Oh)

只是愛情讓我太興奮

Baby, don't you see?

親愛的請仔細的看著

I'm not on drugs, I'm not on drugs,

我並無沾染毒癮

I'm just in love

只是染上似毒愛癮

You're high enough for me   x3

你讓我高潮不已



 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()