ZAYN-Mind-of-Mine-2016-2480x2480.jpg

其實這首很久以前就翻了

可是一直忘了放上來><

 

Now that I'm on the edge

立於懸崖邊緣

I can't find my way

找不到屬於我的路

It's inside of my mind of mine

這都隱藏在內心的深處

Open up and see what's inside of my

My mind   x3

解開心之鎖,以一探究竟

我的內心

 

Now that I'm on the edge

處在世界的邊緣端

I can't find my way

不知道該如何走下去

It's inside of my mind of mine

內心深處的恐懼不斷湧上

Open up and see what's inside of my

My mind   x3

只求有個人能解開我的心防,看見

我的心




 

 

Now that I'm on the edge

處在世界的邊緣端

I can't find my way

不知道該如何走下去

It's inside of my mind of mine

內心深處的恐懼不斷湧上

Open up and see what's inside of my

My mind   x3

只求有個人能解開我的心防,看見

我的心




 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()