Hello  Katy 好久不見了)?

是因為我不是死粉所以都覺得最近沒他的消息嗎XDD?

好像只有Clavin和Taytay大戰的時候有提到)遭踢飛

好的言歸正傳)清喉嚨

這次的歌是奧運的主題曲...吧

歌詞也是非常的勵志阿

I won't just survive

我並不只是存活下去

(Oh, you will see me thrive...)

你會看見我的興起

Can write my story

為我撰寫歷史

I'm beyond the archetype

我遠超過完美

I won't just conform

我不會對你言聽計從

No matter how you shake my core

不管你怎麼撼動我的內心

Cause my roots, they run deep, ohhh!

我的根,將扎實的入地

 

Oh ye of so little faith

毫無信仰的你們

Don't doubt it, don't doubt it

別懷疑,不必懷疑

Victory is in my veins

我有勝利的血緣

I know it, I know it

我心知肚明

And I will not negotiate

我不空口談判

I'll fight it, I'll fight it

我會奮鬥,向大眾展現

I will transform…

我的蛻變

 

When, when the fire's at my feet again

當我再度立於火焰中

And the vultures all start circling

禿鷹們都於我頭上盤旋

They're whispering, "you're out of time."

他們低語著,你的時間所剩無幾

But still, I rise

但我會再度爬起

This is no mistake, no accident

不能有失誤,不能有意外

When you think the final end is near; think again

當你想到最終戰就快來臨,再仔細想一遍

Don't be surprised, I will still rise

不必驚訝,我會再站起來

 

I must stay conscious

我得意識清晰

Through the menace and chaos

奮力穿越威脅及混戰

So I call on my angels

我呼叫我的天使們

(They say...)

他們說...

 

Oh ye of so little faith

即使你們毫無信仰

Don't doubt it, don't doubt it

不要懷疑

Victory is in your veins

你有贏家的血液

You know it, you know it

你清楚知道

And you will not negotiate

不做無謂的談判

Just fight it, just fight it

努力戰勝,向眾人證明

And be transformed…

蛻變的更堅強

 

Cause When, when the fire's at my feet again

因為,當我再度站上戰場

And the vultures all start circling

禿鷹皆於天上環繞

They're whispering, "you're out of time!!"

輕聲說著"

But still, I rise…

但我會再度復活

This is no mistake, no accident

沒有失誤,沒有意外

When you think the final end is near; think again

當你認為最終的結果即將來臨,再仔細想想

Don't be surprised, I will still rise

不必訝異,我將舉起勝利火炬

 

Don't doubt it, don't doubt it

不必懷疑

(Oh oh, oh oh)

You know it, you know it

你清楚明白

Still rise

你還在往上攀升

Just fight it, just fight it

奮力一戰

(Don't be surprised, I will still rise...)

不必驚詫,我仍在奮戰



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()