這首也是豆腐的歌中我很愛的

或許沒像talking body 或 habit 那樣洗腦

但其實聽久了很舒壓

歌詞也是以往的談論到空洞的愛情,就像out of mind

然後mv雖然是official 卻不是放在她的官方vevo好奇怪

 

Stay up until dawn

熬夜至晨曦

I can't go home again now

無法再度返家

After tonight

過了今晚

Seems like I'm out of your life

我似乎與你的生活漸行漸遠

Apologize

滿懷歉意

No, it won't make it better

依舊於事無補

What can I say?

還能說什麼

It's all too late

一切都太遲了

Tell me, is this the part when

告訴我,這是否是一段

When we part ways forever

當我們永遠分別的情節

Tell me, is this the part when

告訴我這是一段

Part when we are

一段當我們

 

O-O-O-Over

結束戀情的故事

Wish I was, wish I was

希望我曾經

So-so-so-sober

認清過彼此的關係

Guess we are, guess we are

我們大概

Fighting all this fight

爭執著過去的舊帳

You're so cold without the love

你的冷漠只因缺少了愛

There is nothing left out of everything we were

沒有任何事物殘存,當我們

O-O-O-Over

勞燕分飛

Guess we are over

我們大概結束了

 

Walk through the door

穿過門口

You see that I've been crying

你看到我臉上的淚痕

Head hanging low

垂下頭

You say "where the fuck have you been?"

你說:"你天殺的到底去哪了?"

Should I deny

是否該否認

And maybe dodge this bullet

或許能躲過子彈的中傷

You read my mind

你讀出我的心思

I just can't lie.

我無法瞞騙

 

Tell me, is this the part when

告訴我,這是否是

When we part ways forever

我們分道揚鑣的那一幕

Tell me, is this the part when

告訴我,這將是個

Part when we are

當我們

 

O-O-O-Over

結束的一段故事

Wish I was, wish I was

多希望我曾經

So-so-so-sober

如夢初醒過

Guess we are, guess we are

我猜彼此大概

Fighting all this fight

大吵著過去的口角

You're so cold without the love

失去了愛使你冷如冰霜

There is nothing left out of everything we were

這世界已空空如也,當我們

O-O-O-Over

從此斷開

Guess we are over

我猜我們結束了

 

(O-O-O-O-Over)   x3

(Over)

戀情結束

Guess we are over

無法回去

 

I can tell that you know when it kills you

我知道你清楚一切的根源

What you need me to say's gonna hurt you

為何要我吐出傷人的話

Wanna run, but I stay 'cause I have to

想逃脫,卻站在這,我認為有必要

Have to tell you

親口說出

And I know that you're so gonna hate me

我知道你將憎恨著我

If you did what I did, I would hate you too

如果你犯了與我相同的過錯,我也會恨你

I would hate you too

我也會厭惡你

And we are

而我們

 

Over, over

結束戀情

Wish I was, wish I was

多希望我曾

So-so-so-sober

大徹大悟

Guess we are, guess we are

我猜著我們仍舊

Fighting all this fight

爭吵著過去的舊帳

You're so cold without the love

失去了愛,你已冷酷的我難以相信

There is nothing left out of everything we were

過去的愛只剩空殼,當我們

O-O-O-Over

戀情結束

Guess we are over

猜我們到此為止了

 

(O-O-O-O-Over)   x2

到此結束

Guess we are over

我們的愛情大概

(O-O-O-O-Over)   x2

走到盡頭了

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()