close

Major跟小賈合作

似乎也第二次跟MO合作了

第一首是廣為人知的Lean on

這首對於剛入edm的我來說還蠻好聽的

Verse 1 – Justin Bieber

Everybody gets high sometimes, you know

每個人都會有高潮忘我的時候,你懂得

What else can we do when we’re feeling low?

我們又能在低落時做什麼

So take a deep breath and let it go

所以,深呼吸並學習放手

You shouldn’t be drowning on your own

你不該逼迫自己

 

Pre Chorus – Justin Bieber

And if you feel you’re sinking, I will jump right over

如果你認為你在下沉,我會奮不顧身跳下

Into cold, cold water for you

冰冷的水中救你

And although time may take us to different places

雖然時間會引領我們到不同處

I will still be patient with you

我依然耐心對待你

And I want you to know

我希望你能理解

 

Chorus – Justin Bieber

{I won’t let go

我不會放手

I’ll be your lifeline tonight}   x2

我是你今晚的生命線

 

Verse 2 – Justin Bieber

Cause we all get lost sometimes, you know?

畢竟我們都會有迷失的時候,你能理解吧

It’s how we learn, how we grow

這使我們學習,成長

And I wanna lay with you til I’m old

我想倒在你身上直至我衰老

You shouldn’t be fighting on your own

你不該孤軍奮戰

 

Bridge – MØ

Come on, come on

來吧來吧

Standing on a rocking boat

站在晃動的船上

I just wanna stay afloat

我只想要保持浮動

I’m all alone

我們都孤獨無依

Now, now, someone come and take me home

現在,有人來此帶我返家

Someone come and take my soul

有人來此奪走我靈

I need you to know

我希望你能體諒

 

(Outro – Justin Bieber)

I won’t let go   x2

我不會放手

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()