為什麼自殺突擊隊的歌都這麼棒啊><

這首的歌聲又走空靈風

歌詞也很棒)我認為

這是我見過選曲最成功的電影

 

[Hook]

I need a gangsta

我需要一個盜匪

To love me better

好好的愛待我

Than all the others do

勝過其他人

To always forgive me

總是饒恕我

Ride or die with me

與我同生共死

That's just what gangsters do

這就是匪徒所做的事

 

[Verse 1]

I'm fucked up, I'm black and blue

我放棄了,身上青一塊,紫一塊

I'm built for it, all the abuse

我的誕生,只為凌虐

I got secrets, that nobody, nobody knows

內心深處,有個不為人知的秘密

I'm good on, that pussy shit

處理那些鳥事,我總能得心應手

I don't want, what I can get

那些輕易到手之物,我不渴求

I want someone, with secrets

我渴望某個人,深藏某個秘密

That nobody, nobody, nobody knows

而這秘密無人得知

[Hook]

I need a gangsta

我需要一個匪徒

To love me better

能夠親密的對待我

Than all the others do

遠超過他人所幾及

To always forgive me

總是饒恕我的過失

Ride or die with me

與我同生共死

That's just what gangsters do

這就是匪徒的行事風格

 

[Verse 2]

My freakness is on the loose

我的怪異內心逐漸釋放

And running, all over you

漸漸朝妳逼近

Please take me to places, that nobody, nobody knows

請將我引領至杳無人煙之處

You got me hooked up on the feeling

你讓我迷上了這感覺

You got me hanging from the ceiling

你讓我懸掛於天花板上

Got me up so high I'm barely breathing

讓我高潮迭起,喘不過氣

So don't let me, don't let me, don’t let me, don't let me go

所以不要,請不要,拜託不要留下我孤單一人

 

[Hook]

I need a gangsta

我亟需一個歹徒

To love me better

好好的愛護我

Than all the others do

遠勝過他人

To always forgive me

總能寬恕我的疏失

Ride or die with me

與我有福同享,有難同當

That's just what gangsters do

這便是匪幫的行事風格

They do, they do, they do oh

他們所做的事

To always forgive me

且永遠原諒我

Ride or die with me

與我共生死

That's just what gangsters do

這便是匪幫所做的事

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()