今天是尚恩新專的的預購日^^

放上這上星期)吧 釋出的mercy

 

[Verse 1]

You've got a hold of me

你及時抓住了我

Don't even know your power

我卻不知你的能耐

I stand a hundred feet

站穩腳步

But I fall when I'm around you

在你身旁時卻瞬間跌落

[Pre-Chorus]

Show me an open door

你給了我逃脫痛苦的出口

Then you go and slam it on me

而你卻逕自離去,將門甩上

I can't take anymore

我無法承受這麼多

I'm saying baby …

寶貝,我正呼喊著

 

[Chorus]

Please have mercy on me

請對我多點憐憫

Take it easy on my heart

讓我的心獲得舒放

Even though you don't mean to hurt me

即使你不是有意要傷害我

You keep tearing me apart

仍舊將我扯得四分五裂

Would you please have mercy, mercy on my heart   x2

是否能請你對我留些慈悲,憐憫我的內心


 

[Verse 2]

I'd drive through the night

駛車奔波於深夜

Just to be near you, baby

只為與你拉近距離

Heart old and testified

懷著坦白的心

Tell me that I'm not crazy

告訴我,我尚未神智不清

[Pre-Chorus]

I'm not asking for a lot

我要求的不多

Just that you're honest with me

只希望你能誠實以待

My pride Is all I got

便能滿足我的虛榮心

I'm saying baby …

寶貝,我說阿

 

[Chorus]

Please have mercy on me

請留給我慈心

Take it easy on my heart

讓我的心得以放鬆

Even though you don't mean to hurt me

即使你並非有意傷害我

You keep tearing me apart

我卻還是分崩離析

Would you please have mercy on me

是否能對我有些慈悲

I'm a puppet on your string

我只是你操弄於掌心的魁儡

And even though you got good intentions

即使你有其他的意圖

I need you to set me free

仍祈求你能解放我

Would you please have mercy, mercy on my heart   x2

能否給予我一些憐憫,安慰我的心靈

 

[Bridge]   x2

Consuming all the air inside my lungs

氧氣正從我的肺中逐漸逝去

Ripping all the skin from off my bones

將我的皮膚於我的骨頭上撕裂

I'm prepared to sacrifice my life

我已做好犧牲人生的準備

I would gladly do it twice

也樂意再做一次

 

[Chorus]

Please have mercy on me

請留給我一絲同情

Take it easy on my heart

為我的心留點餘地

Even though you don't mean to hurt me

即使你並非有意要傷害我

You keep tearing me apart

仍舊使我皮開肉綻

Would you please have mercy on me

能否對我施些悲憫

I'm a puppet on your string

我是被你玩弄的木偶

And even though you got good intentions

就算你得到無比的暢快

I need you to set me free

仍需要你讓我重獲自由

 

[Outro]

I'm begging you for mercy, mercy

跪求著你的悲憫之心

Begging you, begging you, please, baby

不斷地乞求

I'm begging you for mercy, mercy

哀求你的憐憫

Ooh, I'm begging you, I'm begging you

苦苦地跪求著你

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()