電音金童再出新歌

其實我覺得普普,再加上本身真的對他的聲音很反感(summer真的...

Why wait to say, at least I did it my way

為何如此著急地說出口,至少我照自己的意願行事

Lie awake, two faced

躺在床上,面面相覷

But in my heart I understand

但我心中已有個底

I made my move and it was all about you

我的一舉一動皆與你相關

Now I feel so far removed

如今彼此卻漸行漸遠

You were the one thing in my way   x6

你是我人生道路中的過客

 

My way, oh way, oh way, oh way   x3

照我的行事風格

My way, my way, my way

堅定不移

 

Why wait to say, at least I did it my way

為何迫不及待脫口而出,至少我走自己的路

Lie awake, two faced

躺在床上,互相面視

But in my heart I understand

其實我心知肚明

I made my move and it was all about you

我的所作所為都是為了你

Now I feel so far removed

卻感覺到感情逐漸淡薄

 

You were the one thing in my way   x6

你是我人生道路中的重要角色

My way, oh way, oh way, oh way   x3

依照自我意識動作

My way, my way, my way

毫不猶豫

 

You were the one thing in my way   x6

你是我人生中的重大抉擇

My way, oh way, oh way, oh way   x6

我的選擇


 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()