Megan Nicole的Silver Medal
她現在已經變得好紅了
今年還和其他兩位女孩主演了一部電影
片名是Summer Forever在9月4號已釋放在 iTunes上
MV也拍得相當不錯
人也非常甜美可愛

You tell me you are over it
你告訴我你已不再在乎
I´m picking up antoher little hint
我接受了另一個小暗示
She´s all you ever talk about
她是你永遠離不開的話題
You don´t have to spell it out
你不用把所有細節講出來
You say you wanna be with me
你說你想要和我在一起
When you look into my eyes
當你看著我的雙眼
Who do you see?
你看見的是誰
I´m feeling I could come apart
我感到我好像要被四分五裂
It´s down to her or me I won´t share your heart
如果是我就沒有她
我不想和別人分享你的心
Cause I ain´t a Silver Medal , Baby
因為我不是你的備胎,親愛的
So, Stop wasting my time
所以別再浪費我的時間
You Better get her out of your mind
你最好趕快忘記她
Cause I ain´t a Silver Medal, Baby
因為我不是一個拿來收藏的獎品,親愛的
I´m leaving you behind
我在漸漸離開你
So you better get her out of your mind
所以你最好不要再去想她
You wear your shades to play it cool
你披上你的保護色裝沒事
I see through you, I won´t be your fool
你早已被我看穿,我不是讓你玩弄的笨蛋
Step back into reality
你最好趕快回到現實
Or you´re never gonna get with me
不然你再也無法和我在一起
Don´t call me when you feel alone
不要在你寂寞時打給我
Just because she isn´t picking up the phone
只因為她沒有接起你的電話
You´ve always known it from the start
你一直以來都知道這個原則
It´s down to her or me
要我就沒有她
I won´t share your heart
我不想和別人分享你的愛情
Cause I ain´t a Silver Medal, Baby
因為我不是你的備胎,親愛的
So, Stop wasting my time
所以不要再浪費我的時間
You Better get her out of your mind
你最好趕快忘記她
Cause I ain´t a Silver Medal, Baby
因為我不是一個拿來收藏的獎品,親愛的
I´m leaving you behind
我在漸漸離開你
So you better get her out of your mind
所以你最好不要再去想她
You tell me, you need me
你說你需要我
But I think you´re crazy
但我想你已經瘋了
Cause, If I´m not the only one
因為如果我不是唯一的那一個
There´s nothing left to say
那就沒有什麼好說的了
Cause I ain´t a Silver Medal, Baby
因為我不是你的備胎,親愛的
So, Stop wasting my time
所以不要再浪費我的時間
You Better get her out of your mind
你最好趕快忘記她
Cause I ain´t a Silver Medal, Baby
因為我不是你的備胎,親愛的
So, Stop wasting my time
所以不要再浪費我的時間
You Better get her out of your mind
你最好趕快忘記她
Cause I ain´t a Silver Medal, Baby
因為我不是你的備胎,親愛的
So, Stop wasting my T-ime
所以不要再浪費我的時間
You Better get her out of your mind
你最好趕快忘記她

GET IN TOUCH
Megan Nicole

By.野鹿

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()