close

這首是Lindsey Stirling ft.Lzzy Hale的Shatter Me 
Lindsey Stirling是野鹿的超級女神
這首配合Lzzy Hale磁性又沙啞的嗓音
整個好完美
MV有深厚故事性
不管場景還是服裝都好絢麗
好愛這首

I pirouette in the dark
我在黑暗中旋轉
I see the stars through me
我看見星星穿過我
Tired mechanical heart
疲累的機械心臟
Beats 'til the song disappears
在這首歌結束之時停止跳動

Somebody shine a light
有人點亮了一盞燈
I'm frozen by the fear in me
我被我心裡的恐懼凍結住
Somebody make me feel alive
有人讓我感受到生命
And shatter me
然後將我擊碎
So cut me from the line
所以讓我和那條線切斷
Dizzy, spinning endlessly
昏沈又不停的旋轉
Somebody make me feel alive
有人讓我感受到生命
And shatter me!
然後將我擊碎

[Violin Drop]

Shatter me!
擊碎我
Somebody make me feel alive
有人讓我感受到生命
And shatter me!
然後將我擊碎

If only the clockwork could speak
如果發條能說話
I wouldn't be so alone
我就不會如此孤單
We'd burn every magnet and spring
我們會燃燒所有的磁鐵和彈簧
And spiral into the unknown
然後旋轉進未知

[Violin Drop]

If I break the glass, then I'll have to fly
如果我打破面前的玻璃,然後我將要飛
There's no one to catch me if I take a dive
如果我深潛不會有人追上我
I'm scared of change, and the days stay the same
我害怕改變,日子也一成不變
The world is spinning but only in gray
世界正在旋轉但只剩灰色
If I break the glass, then I'll have to fly
如果我打破面前的玻璃,然後我將要飛
There's no one to catch me if I take a dive 
如果我深潛不會有人追上我
I'm scared of change, and the days stay the same 
我害怕改變,日子也一成不變
The world is spinning but only in gray
世界正在旋轉但只剩灰色
(Only...)

[Violin Drop:]

Me...!
我... !
Shatter me!
擊碎我!
Somebody make me feel alive
有人讓我感受到生命
And shatter me!
然後將我擊碎

GEY IN TOUCH
Lindsey Stirling
Lzzy Hale

By.野鹿

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()