這次要分享的歌是"impossible"
歌詞真的好催淚阿

 

 

 

I remember years ago
我仍記得幾年前
Someone told me I should take
有人曾勸告我
Caution when it comes to love
要小心愛情的降臨
I did
而我照做了
And you were strong and I was not
而你如此的堅強可靠但我卻相反
My illusion, my mistake
我的白日夢及那荒唐的錯誤
I was careless, I forgot
是我大意了,是我的疏忽
I did
一切都是我的錯
And now when all is done
而現在,全都結束了
There is nothing to say
我們已經沒什麼好說的了
You have gone and so effortlessly
你毫不費力地離開我的世界
You have won
你贏得了這一切
You can go ahead tell them
你有資格告訴他們 
Tell them all I know now
告訴他們我所知道的
Shout it from the roof tops
在頂樓喊得聲嘶力竭
Write it on the sky line
將所有的傷痛都拋上天際
All we had is gone now
我們曾擁有的一切都不復存在
Tell them I was happy
告訴他們我曾經感到幸福
And my heart is broken
現在的我卻一蹶不振
All my scars are open
那些傷疤一再的被撕裂
Tell them what I hoped would be
儘管告訴他們我所幻想的美好未來
Impossible, impossible X2
根本不可能實現,全是些荒謬的夢
Falling out of love is hard
我沒勇氣承受跌入愛情深淵的痛
Falling for betrayal is worse
椎心刺骨的背叛
Broken trust and broken hearts
可笑的信任和被踐踏的心
I know, I know...
我懂,我知道 
Thinking all you need is there
想著你所需要的
Building faith on love and words
將信任建立在那些愛情的甜言蜜語
Empty promises will wear
只剩空殼的承諾遲早會損壞
I know, I know...
我懂了,我真的懂了
And now when all is done
我們的回憶都煙飛雲散
There is nothing to say
已經沒什麼好說的了
And if you're done with embarrassing me
倘若你和我只剩下尷尬的相處
On your own you can go ahead tell them
儘管告訴告訴他們吧
Tell them all I know now
告訴他們我放棄挽回我們之間的戀情了
Shout it from the roof tops
伴隨著嘶吼的是無法停止的淚水
Write it on the sky line
將那些創傷都拋上天際
All we had is gone now
回憶都被埋葬 
Tell them I was happy
告訴他們我曾感到幸福
And my heart is broken
但這種感覺卻蕩然無存
All my scars are open
有如在傷口上撒鹽的痛
Tell them what I hoped would be
儘管告訴他們我所渴望的未來
Impossible, impossible X2
都不可能實現,全都荒謬可笑
I remember years ago
我還記得幾年之前
Someone told me I should take
有人曾勸告我
Caution when it comes to love
該小心愛情的降臨
I did
我照做了

Tell them all I know now
告訴他們我感到絕望了
Shout it from the roof tops
站在頂樓大叫宣洩我的傷痛
Write it on the sky line
伴隨著淚水傾瀉而下
All we had is gone now
讓回憶被痛苦吞噬
Tell them I was happy
告訴他們我曾掛在臉上的笑容
And my heart is broken
如今卻成了淚流滿面的臉頰
Oh, oh, oh, oh, oh, oh,
hoped would be
我的希望全都
Impossible, impossible X3
只是場隨時都可能幻滅的夢
Impossible, impossible 
我們全都結束了


原版在這:
arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()