close

怎麼跟Sia一樣有深奧的感覺(小編是說聲音拉)
曲風不太一樣
不過也是值得推薦的好歌


I remember tears streaming down your face
我還記得眼淚流過你的臉頰
When I said I'll never let you go
當我說我絕不離你而去
When all those shadows almost killed the light
當灰暗的陰影奪走了光采
I remember, you said "Don't leave me alone."
我記得你說"別放我一個人"
But all that's gone and dead and past, tonight
但今晚 ,全都死去,一切煙消雲散

Just close your eyes
闔上雙眼
The sun is going down
夜晚即將來臨
You'll be alright
你會撐過去的
No one can hurt you now
沒人能傷害你
Come morning light
你會看見曙光的到來
You and I'll be safe and sound.
你我都將平安度過這一切
Don't you dare look out your window
你不敢望向窗外去看嗎?
Darling, everything's on fire
親愛的 一切都熊熊的燃燒著
The war outside our door keeps raging on
戰火將持續下去
Hold on to this lullaby,
緊握著那希望的搖籃曲
Even when the music's gone
即使聲音逐漸遠去...
Just close your eyes
緊閉你的雙眼
The sun is going down
夜晚就要來臨
You'll be alright
你會安然度過這一切
No one can hurt you now
他們沒法子傷害你
The morning light
希望的曙光終究會降臨
You and I'lll be safe and sound
你我都能全身而退
Just close your eyes
閉上雙眼
You'll be alright
你能撐過去的
Come morning light
希望的曙光會降臨
You and I'll be safe and sound.
你我都將安然無恙

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()