(我一直以為我有補mv...   好愛這個mv,很美又很有意境

omfg Snakehips 這次找來了茉兒合作

這首真的超級迷人,一聽就上癮了,歌詞我也很喜歡

茉兒的嗓音很完美的詮釋了這首歌'

 

 

[Verse 1]

You know me

你懂我

Now and then, I'm a mess

無論現在還是過去,我都是個混亂

Please don't hold that against me

I'm a girl with a temper and heat

我是個性情暴躁又熱情的女孩

I know I can be crazy

我知道我可以瘋狂無理

 

[Pre-Chorus 1]

But I'm not just a fuck-up, I'm the fuck-up you need

但我不僅僅是個混帳,我是那個你需要的廢物

I don't hear nobody when you focus on me

當你聚焦於我,我無法聽見周圍的聲音

Perfectly imperfect, yeah, I hope that you see

完美的不完美,我希望你看見

Tell me you see

告訴我你看到了什麼

'Cause I know that you've been thinking 'bout it

因為我知道你不斷想著這件事

 

[Chorus]

Don't leave

別走

Shut your mind off and let your heart breathe

關上思緒,讓你的心呼吸

You don't need to be worried

沒有什麼好擔心的

I may not ever get my shit together

我或許從未搞好任何一件事

But ain't nobody gonna love you better

至少我能比其他人愛你上萬倍

Don't go

別離開

What we have here is irreplaceable

這裡我們的一切都無法取代

No, I won't trade this for nothing

多少金錢利益都無法交換

I may not ever get my shit together

我或許未曾做好最簡單的事

But ain't nobody gonna love you better than me, yeah

但不會有其他人比我更愛你

Love you better than me (oh, whoa-oh)

更加愛你

 

[Verse 2]

In a room full of people with you

一個充斥著人群的房間

I don't see anybody else, no

我只注意到你

When we fight, and you're right

當我們爭執不休,你是對的那方

So sorry, I make it just so difficult

滿載歉意,我不斷將事情搞得複雜難收拾

 

[Pre-Chorus 2]

But I'm not just a fuck-up, I'm the fuck-up you love

但我不只是個渾蛋,我是你所深愛的廢物

We ain't like nobody else, tell me so what

我們不像一般人,告訴我那又如何

Perfectly imperfect, yeah, baby, that's us

具有完美的缺陷,這就是我們的特色

Baby, that's us

這就是我們

'Cause I know that you've been thinking 'bout it

我知道你一直思索著這件事

 

[Chorus]

Don't leave

別離去

Shut your mind off and let your heart breathe

別想任何事,讓你的心有喘息的空間

You don't need to be worried

一切都不必顧慮

I may not ever get my shit together

我或許從未好好處理一件事

But ain't nobody gonna love you better

但沒有他人會比我更加愛你

Don't go

別走

What we have here is irreplaceable

這裡的一切都難以替代

No, I won't trade this for nothing
紅塵的錢財權力都無法交易

I may not ever get my shit together

我不曾將任何一件事搞好

But ain't nobody gonna love you better

但至少我對你的愛死心踏地

 

[Bridge]

Sitting in the living room

坐在客廳

You look at me, I stare at you

我們倆面面相覷

I see the doubt, I see the love

我看見了疑惑,也看見了愛

I have and it is all for you

我的愛全都付諸於你

Let me wrap myself around you, baby

讓我綁在你身邊

Let me tell you you are everything, you are

讓我告訴你,你就是我的全部

Losing my words, I don't know where to start

卻難以脫口,不知從何講起

 

[Chorus 2]

But baby, don't leave me

但親愛的,別離我而去

Shut your mind off and let your heart hear me

停止思緒,讓心呼吸

I won't trade this for nothing

任何事物都無法交換

I may not ever get my shit together

我或許是個什麼都做不好的廢物

But ain't nobody gonna love you better

但我會是愛你最深的人

 

[Chorus]Don't leave

別離去

Shut your mind off and let your heart breathe

別想任何事,讓你的心有喘息的空間

You don't need to be worried

一切都不必顧慮

I may not ever get my shit together

我或許從未好好處理一件事

But ain't nobody gonna love you better

但沒有他人會比我更加愛你

(There ain't nobody gonna love you better than me)

沒有其他人會比我愛你更深

Don't go

別走

What we have here is irreplaceable

這裡的一切都難以替代

No, I won't trade this for nothing
紅塵的錢財權力都無法交易

I may not ever get my shit together

我不曾將任何一件事搞好

But ain't nobody gonna love you better

但至少我對你的愛死心踏地


 

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯歌詞 中文歌詞
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()