今天是聖誕節喔!!!

不知道大家是否有個開心的聖誕節呢

這次的版本是taytay和Ari

Last Christmas

去年聖誕

I gave you my heart

我付出我的心意

But the very next day you gave it away

但是隔天,你卻將它丟棄

This year

今年

To save me from tears

為了不再熱臉貼冷屁股

I'll give it to someone special

我會將它送給另一個適合的人


Once bitten and twice shy

過去的經驗告訴我

I keep my distance

我要保持距離

But you still catch my eye

但你依然吸引了我的目光

Tell me baby

親愛的,告訴我

Do you recognize me?

你認識我嗎

Well

好吧

It's been a year

過了一年

It doesn't surprise me

這並沒有讓我感到驚喜

Last Christmas

去年聖誕

I wrapped it up and sent it

我寄出了一個禮物

With a note saying 'I love you'

上面有個紙條說著我愛你

I meant it

我的意思是

Now I know what a fool I've been

現在我知道過去的我是多麼的愚蠢

But if you kissed me now

但如果你送了我一枚吻

I know you'd fool me again

我知道你又將我玩弄於股掌間

A crowded room

在一個擁擠的房間

Friends with tired eyes

朋友們疲憊的眼神

I'm hiding from you

我躲著你

And your soul of ice

你冷漠的靈魂

My god I thought you were

天啊我認為你是

Someone to rely on me?

某個依賴我的人

I guess I was a shoulder to cry on

我猜我是個在他人哭泣時讓她安心的依靠

A face on a lover with a fire in his heart

一個愛人的內心充滿熊熊的大火

A man under cover but you tore me apart

一個男人藏在心裡面但你讓我心碎

Now I've found a real love you'll never fool me again

現在我發現真愛而你不會在耍我


A face on a lover with a fire in his heart

一個內心熱情如火的男人

A man under cover buy you tore him apart

一個被你搞得心碎的男人

Maybe next year I'll give it to someone

或許明年我會將真心付出給其他人

I'll give it to someone special.

我會給一個珍惜它的人


arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()