fifth harmony的who r u

這首算是抒情歌

很少聽到他們的歌旋律這麼悲傷)?

這首歌確切的詮釋了一個女孩對於愛的恐懼及不知所措


Monday you sent me flowers

星期一你送了我一朵花

Tuesday made me feel stupid

星期二我覺得蠢極了

Wednesday the world was ours

星期三感覺全世界都是我們的

Thursday you didn't prove it

星期四你沒有證明你的愛

Friday fell back in love

星期五再度墜落愛河

Saturday we didn't talk

星期六我們沒說到話

Sunday you said you needed space

星期日,你說你需要一點空間

Do you miss me? Am I crazy?

你會思念我嗎?我是否走火入魔了

Am I losing hold of your love baby?

難道我失去了你的愛嗎

Either you want me or you don't

不管你是否想要我

I need to know, I need to know

我都需要知道,我必須知道

Who are you today?

今天的你,是誰

Will you be the sun

你是暖陽

Or the pouring rain?

亦或是澆熄我愛情的大雨

Who are you tomorrow?

明天的你,又會是誰

Will you make me smile

你會讓我笑顏逐開的

Or just bring me sorrow?

或是為我帶來悲苦?

Who are you gonna be

你會變成怎麼樣的人

When I'm lost and I'm scared?

當我失去了你,我是否會感到恐懼

Who are you gonna be

以後的你,又會是如何

When there's nobody there?

在這寂寞孤獨之地

Who are you today?

今天的你,是誰

'Cause I am still the same

因為我不會改變

Monday you had my heart

周一,你擄獲了我的心

Tuesday you had me screaming

周二,你讓我為你瘋狂

Wednesday we didn't part

周三我們不像是個情侶

Thursday you didn't mean it

周四,希望你不是故意的

Friday I shook it off

周五,我甩開對你的思念

Saturday you got it wrong

周六,你猜錯了我的思緒

Sunday I said I needed space

週日,我說我需要一個喘息的空間

Do you miss me? Am I crazy?

你想我嗎?我是否喪心病狂了呢?

Am I losing hold of your love baby?

我是否失去了擁有你的愛的權利?

Either you want me or you don't

不管你是否想跟我再一起

I need to know, I need to know

我需要知道你的想法

Who are you today?

今天的你,是誰

Will you be the sun

你會照耀我的世界

Or the pouring rain?

亦或是將我的世界搞得烏雲密布

Who are you tomorrow?

明天的你又會是誰

Will you make me smile

你會讓我漾起微笑

Or just bring me sorrow?

或讓我痛苦難耐

Who are you gonna be

你會變得如何

When I'm lost and I'm scared?

失去你的我,是否一蹶不振

Who are you gonna be

你將會是誰

When there's nobody there?

當我們的世界已空無一人

Who are you today?

你到底是誰

'Cause I am still the same“

 因為我永遠不變

Who are you? Who are you?

但你呢?你是誰?

It's so strange how the same thing

這實在是很怪異

can make you feel so right

當同一件事讓你覺得很美好

and bring you so much pain.

卻又帶給你無盡的痛苦

It's so strange how the same face

為什麼同一張臉孔

Can make you love until it hurts.

能讓你愛到甘願去受苦

Where do we go? (Where do we go?)

我們感情走到了什麼地步?(我們該如何走下去?)

I need to know (I need to know)

我需要知道(我必須知道)

Who are you today?

今天的你 ,是誰

Will you be the sun

你將為我的世界帶來光明

Or the pouring rain?

或搞得我烏雲壟罩

Who are you tomorrow?

明天你又要變成誰

Will you make me smile

你會使我展開笑顏

Or just bring me sorrow?

或是為我帶來傷痛

Who are you gonna be

你會變成誰?

When I'm lost and I'm scared?

當我失去你,我是否會痛心疾首?

Who are you gonna be

你到底會變成誰

When there's nobody there?

當我們的世界毀滅

Who are you today?

今天的你,是誰

'Cause I am still the same“

因為我

The same

從未改變


arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()