最近dj似乎說好要同時出新歌)?

Zedd和Alessia 合作的這首真的不得不推

很有節奏感,旋律也很洗腦

[Verse 1]

Waiting for the time to pass you by

靜待時間的流逝

Hope the winds of change will change your mind

期盼你能轉變心意

I could give a thousand reasons why

我可以給你上千個理由

And I know you, and you've got to

我是那個最懂你的,而你必須這麼做

 

[Pre-Chorus 1]

Make it on your own, but we don't have to grow up

你必須自己下定主意,但我們不必長大

We can stay forever young

我們可以永遠年輕氣盛

Living on my sofa, drinking rum and cola

橫倒在沙發上,飲著朗姆酒和可樂

Underneath the rising sun

在升起的朝陽下

I could give a thousand reasons why

我可以給你成千個理由

But you're going, and you know that

但你還是會離開我,你心知肚明

 

[Chorus]

All you have to do is stay a minute

你所需要做的只有短暫的停留

Just take your time

放慢你的腳步

The clock is ticking, so stay

時間正滴答行走,所以請留下

All you have to is wait a second

你只需要停下幾秒鐘

Your hands on mine

握住我的手

The clock is ticking, so stay

光陰正在流逝,所以就留下吧

 

[Post-Chorus]

All you have to do is

你所需要做的

All you have to do is stay

只有留在我身邊

 

[Verse 2]

Won't admit what I already know

不需你的承認我已清楚明白

I've never been the best at letting go

我盡了全力放下過往

I don't wanna spend the night alone

我不想獨守黑夜

Guess I need you, and I need to

我想我需要你,且必須這麼做

 

[Pre-Chorus 2]

Make it on my own, but I don't wanna grow up

自己下定決心,但我不願長大

We can stay forever young

我們可以青春永世

Living on my sofa, drinking rum and cola

躺在沙發上,飲著朗姆酒和可樂

Underneath the rising sun

在上升的朝日下

I could give a million reasons why

我可以說出上千個理由

But you're going, and you know that

但你仍會離去,而你很清楚

 

[Chorus]

All you have to do is stay a minute

你所需要做的只有短暫的停留

Just take your time

放慢你的腳步

The clock is ticking, so stay

時間正滴答行走,所以請留下

All you have to is wait a second

你只需要停下幾秒鐘

Your hands on mine

握住我的手

The clock is ticking, so stay

光陰正在流逝,所以就留下吧

 

[Post-Chorus]

All you have to do is

你唯一需要做的

All you have to do is stay

就是留在我身邊

 

[Bridge]

All you have to do is stay

你只需要待在這

So stay, yeah

別離開

 

[Chorus]

All you have to do is stay a minute

你所需要做的只有短暫的停留

Just take your time

放慢你的腳步

The clock is ticking, so stay

時間正滴答行走,所以請留下

All you have to is wait a second

你只需要停下幾秒鐘

Your hands on mine

握住我的手

The clock is ticking, so stay

光陰正在流逝,所以就留下吧

All you have to do is stay

你只需要留下


 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()