這對組合很耀眼,歌曲也很好聽呢

 

[Verse 1: Demi Lovato]
Can we love until there's nothing left

我們可否愛到天荒地老,殘無一物
And we're collecting dust?

直至世界只剩漫天的塵埃
Use the hell out of our golden souls

運用我們來自地獄的耀眼金色的靈魂溝通
Until we're flecks of rust

直到生鏽殘破不堪



[Pre-Chorus: Demi Lovato]
A love so deep, nothin else like it

來自深處的愛,萬物無可比擬
Scars go deep, but they can't find it

傷口烙印極深,卻一無人知
Flame so bright make the daylight look dark

閃耀的火焰使日光黯淡無色
Cross my heart, that I'd die for ya

歃血的承諾,我願為你而死
Cross my heart, that I'll always keep ya

真心的諾言,我會永遠保護你
Cross my heart like a bittersweet tattoo

像個甘苦的刺青,永難拭下
And we go…

而我們將

[Chorus: Demi Lovato]
Oh, you're my kingdom come   x2

你是我到來的王國
Sit me on your throne

端坐在王位上
Yeah, yeah, yeah

[Verse 2: Demi Lovato]
Let it intertwine your hand in mine

讓我們雙手交織
And fill the empty space

填滿心中的空虛
All the demons cry cause you and I
惡魔因我們的哭泣

Found love in a broken place

在破碎的殘垣找到了真愛

[Pre-Chorus: Demi Lovato]
A love so deep, nothin else like it

來自深處的愛,萬物無可比擬
Scars go deep, but they can't find it

傷口烙印極深,卻一無人知
Flame so bright make the daylight look dark

耀眼的焰光奪走日光的風采
Cross my heart, that I'd die for ya

歃血的承諾,我願為你赴湯蹈火

Cross my heart, that I'll always keep ya

真心的諾言,我會永遠保護你
Cross my heart like a bittersweet tattoo

像個甘苦的刺青,永難拭下
And we go…

而我們將

[Chorus: Demi Lovato (Iggy Azalea)]
Oh, you're my kingdom come   x2

你是我即將到來的新紀元
Sit me on your throne

擁著我坐在你的寶座上
Yeah (yeah) yeah (yeah) yeah

[Verse 3: Iggy]
Iggs

伊姬駕到
Gather round, now I'm back from my holiday

圍過來,我再度站上歌壇

"Long live the Queen," what the people say

人們都叫我"永遠的饒舌女王"
And that be me, I gotta king in my cavalry

也就是說,我得找個夫君相伴
Them other knights say goodnight, they get apathy

那些對我獻殷勤的武士只會得到冷漠相待
You'll never catch an Adam without Eve

沒有夏娃你就找不到亞當
You'll never catch a Blue without Steve

沒有布魯你也別想引出史帝夫
See, what I mean, you're my Caesar, burn my chariot

我是指,你是我的帝王凱薩,焚燒我的戰車
You know Family Matters, what's Carl without Harriet?*

你也知道"棄養計畫",沒有哈瑞特,卡爾又算哪根蔥
Inseparable, like Mary Kate and Ashley

難以分捨,就像瑪莉凱特和艾希莉
Incredible, I'm ready if you ask me

難以置信,若你要問,我已準備就緒
To ride on them, them meaning chicks ya feel me

給那些火辣女孩一點甜頭
I break 'em down, it's a sport, I should win an ESPY

我獨占鰲頭,這算是種運動,我應得獎項
Royalty another level, boy your throne shine

跨越另一個王權,你的權力閃耀動人
Legendary love, the nation needs a paradigm

傳奇戀人,這國家需要一個範例效仿
Call all the king's horses and all the kinsmen

呼叫所有帝王的馬匹及親屬到來
We rule until the end (kingdom come)

我們將統治到海枯石爛

[Chorus: Demi Lovato]
And we go oh, you're my kingdom come

你使我的帝國來臨
Oh, you're my kingdom come

你為我帶來新的世代
Sit me on your throne

擁著我坐上皇座
Yeah

[Outro: Demi Lovato]   x2
You're my kingdom come

我們共同迎接新的紀元

Sit me on your throne

環抱著我坐上王位

 

 

You know Family Matters, what's Carl without Harriet?* 是一部影集,卡爾和哈瑞特是夫妻

arrow
arrow
    文章標籤
    翻譯歌詞 中文歌詞
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()