話說漢娜的遺言真的好看到爆,看完第一集就愛上

原本漢娜是要由Selena演,但感覺就是不太對阿哈哈哈,這個漢娜的神態就很優

不管怎麼樣Selena後來是參與了編劇,並且cover了這首歌

原唱是yazoo)好久遠的感覺,有一些電音的元素還蠻吸引人的

Selena的cover也不錯呢很讓人陶醉

 

 

[Verse 1]

Looking from a window above

從上方的窗戶遙望

It's like a story of love

這就像是個愛情故事

Can you hear me?

你聽得見我嗎

Came back only yesterday

我只在昨日返來

I'm moving farther away

今天我又將動身至更遠處

Want you near me

希望你能靠近我些

 

[Chorus]

All I needed was the love you gave

我所需的只是你所給我的愛

All I needed for another day

我所渴望的只是再撐過另一天

And all I ever knew

我唯一所知道的

Only you

只有你

 

[Verse 2]

Sometimes when I think of her name

有時候,當我思索著她的名字

When it's only a game

當一切只是個遊戲

And I need you

我只需要你

Listen to the words that you say

細聽著我的字字句句

It's getting harder to stay

這裡越來越令我難受

When I see you

每當我注視著你

 

[Chorus]

All I needed was the love you gave

我所需的只有你對我的愛

All I needed for another day

以及明日的曙光

And all I ever knew

而我全然所知的

Only you

Only you, only you

Only you, only you

只有你

 

[Bridge]

This is gonna take a long time

這需要花費一段時間

And I wonder what's mine

而我想知道到底什麼才是屬於我的

Can't take no more

無法再忍受這痛苦

Wonder if you'll understand

你是否能理解

It's just the touch of your hand

彷彿你手握著手電筒

Behind a closed door

佇立在緊閉的門後

 

[Chorus]

And all I needed was the love you gave

我所需的只是你給我的感覺

All I needed for another day

以及明日的朝陽

And all I ever knew

而我所知道的

Only you

一切都是你

All I needed was the love you gave

我所需的是你曾給我的關懷

All I needed for another day

以及再撐過一天的勇氣

And all I ever knew

而我全然所知的

Only you

Only you

只有你

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()