超級想去參加Coachella的阿,把他列在bucket list好了)?

這首是卡卡在Coachella無預警釋出的新歌

整首就是圍繞在愛,就這樣

歌詞 雖然普普可是卡卡的聲音好讚好舒服

然後油管上面有直播網址喔)可惡今天才看到, 我沒有看就是了,怕會玻璃心大哭

 

 

[Verse 1]

I'll undress you, 'cause you're tired

讓我脫去你的衣物,因為你已疲憊不堪

Cover you as you desire

用你強烈的慾望覆蓋你

When you fall asleep inside my arms

當你在我手臂環繞中沉睡

May not have the fancy things

或許不是什麼

But I'll give you everything

但我會給你一切

You could ever want, it's in my arms

你所想要的,都在我的手臂

 

[Pre-Chorus]

So baby tell me yes

所以親愛的請答應我吧

And I will give you everything

我會給你整個世界

So baby tell me yes

親愛的快說好

And I will be all yours tonight

今晚我就是你的

So baby tell me yes

寶貝快答應我

And I will give you everything

我就會成全你渴望的一切

I will be right by your side

我會陪伴在你身邊

 

[Chorus]

If I can't find the cure, I'll

如果找不到解藥,我會用盡全力

I'll fix you with my love

用我的愛修復你的身心

No matter what you know, I'll

不管你知道些什麼,我會竭盡所能

I'll fix you with my love

用我的愛感化你

And if you say you're okay

即使你說你無恙

I'm gonna heal you anyway

我仍然會治癒你的內心

Promise I'll always be there

我保證無時無刻都會在這

Promise I'll be the cure (be the cure)

我保證我會成為你的解藥

 

[Verse 2]

Rub your feet, your hands, your legs

惶恐不安的搓揉著你的四肢

Let me take care of it, babe

讓我來擔負你的壓力

Close your eyes, I'll sing your favorite song

閉上你的雙眼,我會吟唱你最愛的歌曲

I wrote you this lullaby

為你寫下這首搖籃曲

Hush now baby, don't you cry

噓,請別再啜泣

Anything you want could not be wrong

你想要的一切我都會使命必達

 

[Pre-Chorus]

So baby tell me yes

所以親愛的請答應我吧

And I will give you everything

我會給你整個世界

So baby tell me yes

親愛的快說好

And I will be all yours tonight

今晚我就是你的

So baby tell me yes

寶貝快答應我

And I will give you everything

我就會成全你渴望的一切

I will be right by your side

我會陪伴在你身邊


 

[Chorus]

If I can't find the cure, I'll

如果找不到解藥,我會用盡全力

I'll fix you with my love

用我的愛修復你的身心

No matter what you know, I'll

不管你知道些什麼,我會竭盡所能

I'll fix you with my love

用我的愛感化你

And if you say you're okay

即使你說你無恙

I'm gonna heal you anyway

我仍然會治癒你的內心

Promise I'll always be there

我保證無時無刻都會在這

Promise I'll be the cure (be the cure)

我保證我會成為你的解藥

 

[Bridge]   x2

I'll fix you with my love

我會用愛治癒你受傷的內心

(I'll fix you with my love-lo-love)

 

[Chorus]

If I can't find the cure, I'll

如果找不到解藥,我會用盡全力

I'll fix you with my love

用我的愛修復你的身心

No matter what you know, I'll

不管你知道些什麼,我會竭盡所能

I'll fix you with my love

用我的愛感化你

And if you say you're okay

即使你說你無恙

I'm gonna heal you anyway

我仍然會治癒你的內心

Promise I'll always be there

我保證無時無刻都會在這

Promise I'll be the cure (be the cure)   x2

我保證我會成為你的解藥

 

[Outro]

I'll fix you with my love

用我的愛修復你破碎的靈魂

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()