close

這首很早以前就預告會合作了,我期待了超久阿!!!

之前在某個音樂獎上Lolo就有跟Halsey合照引發一陣騷動

這兩個顏值超高的bi couple(不要亂ship)所合作的歌真的很好聽

話說我覺得他們兩個都有一種很酷可是又帶點空靈的美感,歌曲就是給我這種感覺

而Lolo在這首歌的唱腔又跟之前和Marian hill合作的 Back to me 不太一樣,帶點柔性真的太吸引人了

 

 

[Verse 1: Halsey]

She doesn't kiss me on the mouth anymore

她不再親吻我的嘴

'Cause it's more intimate, than she thinks we should get

因為這太過親密了,超過她認為我們該保持的界線

She doesn't look me in the eyes anymore

她不再注視我的雙眼

Too scared of what she'll see, somebody holding me

過於害怕她將看到的事物,某個人抱著我

 

[Pre-Chorus: Halsey]

When I wake up all alone

當我獨自醒來

And I'm thinking of your skin

我所想的是你的肌膚

I remember, I remember what you told me

我記得,清楚記得你所跟我說的

 

[Chorus 1: Halsey & Lauren Jauregui]   x2

Said that we're not lovers, we're just strangers

說我們不是愛人,只是陌生人

With the same damn hunger

有著相同的飢渴

To be touched, to be loved, to feel anything at all

渴望被撫摸,渴望被愛,渴望去感受萬物

 

[Verse 2: Lauren Jauregui]

She doesn't call me on the phone anymore

她不再打電話給我

She's never listening, she says it's innocent

她從不接起電話,她說這樣太蠢了

She doesn't let me have control anymore

她不再讓我有控制權

I must've crossed a line, I must've lost my mind

我一定是越界了,我一定失去理智了

 

[Pre-Chorus: Halsey]

When I wake up all alone

當我獨自醒來

And I'm thinking of your skin

我所思念的是你的肌膚

I remember, I remember what you told me

我記得,清楚記得你曾告訴我的

 

[Chorus 1: Halsey & Lauren Jauregui]   x2

Said that we're not lovers, we're just strangers

說我們不是情侶,只是陌生人

With the same damn hunger

有著相同的飢渴

To be touched, to be loved, to feel anything at all

渴求著觸撫,渴求著被愛,渴求著不再對萬物感到麻木

 

 

[Bridge: Halsey, Lauren Jauregui & both]

I miss the mornings with you laying in my bed

我懷念那些與你躺在床上的早晨

I miss the memories replaying in my head

我思念那些不斷在我腦中重播的回憶

I miss the thought of a forever, you and me

我想念那我和你可以永遠相愛的念頭

But all you're missing is my body, oh

但你所想的只是我的肉體

 

[Chorus 2: Halsey, Lauren Jauregui & both]

Said we're not lovers (we're not lovers)

說我們並不是愛人

'Cause we're just strangers

因為我們形同陌路

With the same damn hunger

不過是有著相同的慾望

To be touched, to be loved, to feel anything at all

欲求被愛撫,被關懷,感受周圍的事物

We're not lovers, we're just strangers

我們並非戀人,只是陌生人

With the same damn hunger

有著同樣的飢渴

To be touched, to be loved, to feel anything at all (anything)

渴望被撫摸,渴望被愛,渴望不再對萬物感到麻木

 

[Outro: Halsey, Both]

To feel anything at all   x2

對事物有所感受

(You lost it)   x3

你瘋了

 

 

 

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()