對不起讓我抱怨一下

一開始想翻這首歌是因為Riri,不然其實我不太聽DJ Khaled的歌,不知道他是在嗨什麼xddd,而且歌又大眾到一個令我無法接受的地步(前面那個intro很惱人阿阿阿阿阿)

歌詞真的不意外的讓我超傻眼超崩潰,雖然說就是像其他饒舌歌一樣會用很多人事物來比喻,但這歌詞也太粗俗沒內容了吧

恩我已經做好被罵不喜歡聽就不要翻的心理準備了

 

 

[Intro: DJ Khaled]

Another one

再造奇蹟

We The Best music

我們是音樂上帝

DJ Khaled

DJ卡利

 

[Verse 1: Rihanna]

I don't know if you could take it

我不知道你能否承擔

Know you wanna see me nakey, nakey, naked

知道你想看我一絲不掛

I wanna be your baby, baby, baby

我只單純想當你的愛人

Spinning and it's wet just like it came from Maytag

就像從洗衣機出來一樣,三角深處已濕漉漉

White girl wasted on that brown liquor

也像喝到步履蹣跚,毫無意識的女孩

When I get like this I can't be around you

當我如他們一樣狼狽,絕不能在你面前顯現出來

I'm too lit to dim down a notch

我的耀眼奪走了其他美人的光彩

'Cause I could name some thangs that I'm gon' do

我可以說出我將創下的佳績並一一達成

 

[Chorus: Rihanna]

Wild, wild, wild

狂放不羈

Wild, wild, wild thoughts

狂野思緒

{Wild, wild, wild

瘋狂野蠻

When I'm with you, all I get is wild thoughts}   x2

當我與你在一起,腦中盡是狂想

 

[Interlude: DJ Khaled]

Let's go!

一起來吧

 

[Verse 2: Rihanna]

I hope you know I'm for the takin'

我想讓你知道我照單全收了

You know this cookie is for the baking (ugh)

你知道我們可以開始狂歡了

Kitty, kitty, baby give that thing some rest

小野貓阿,給他一點休息的時間

'Cause you done beat it like the '68 Jets

你就像1968的噴射機一樣

Diamonds ain't nothing when I'm rockin' with ya   x2

我與你搖滾,散發的光芒鑽石都無可比擬

Just keep it white and black as if I'm ya sista

我只接受黑白分明,認清我的身分吧

I'm too hip to hop around town out here with ya

我們在這座城市過於耀眼

 

[Chorus: Rihanna]

Wild, wild, wild

狂放不羈

Wild, wild, wild thoughts

狂野思緒

{Wild, wild, wild

瘋狂野蠻

When I'm with you, all I get is wild thoughts}   x2

當我與你在一起,腦中盡是狂想

 

 

[Verse 3: Bryson Tiller]

Ayy, I heard that pussy for the taking

我聽到那飢渴的呼喚

I heard it got these other niggas goin' crazy

我聽到那讓其他尼哥瘋狂的叫聲

Yeah I treat you like a lady, lady

我待你如淑女

Fuck you 'til you're burned out, cremation

我們要纏綿至慾火吞噬全身

Make it cream, yeah, Wu-Tang

我會讓你的三角洲得到滿足

Throw that ass back, bouquet

翹臀女孩,扭個腰擺個臀吧

Call me and I can get it juicy

呼喚我,我便可以讓它可口多汁

I can tell you're gone off the D'usse

我知道你的D'usse多到過期了

Careful mama watch what you say

喔女孩,管好你的嘴拔

You talking to me like ya new bae

你說得好像你是我的新歡

Girl, You talking like you tryna do things

告訴我你想要嘗點甜頭

Now that pipe got her running like she Usain, baby

我的巨鵰讓她像賽跑選手奮力快跑

You made me drown in it, ouh, touche, baby

你讓我落於水中

I'm carrying that water, Bobby Boucher, baby

我就像水男孩一樣找到我的才能

You know I'ma slaughter like I'm Jason

我會像面具殺人魔一樣進行大屠殺

Bust it, why you got it on safety?

張開雙腿,為什麼那麼保守

White girl wasted on brown liquor

就像那喝得醉醺醺的大一新鮮人

I probably shouldn't be around you

我實在不應該在你身邊

'Cause you get wild, wild, wild

因為你會性格大變

You looking like there's nothing that you won't do

你看起來一副萬事都可以

Ayy, girl that's when I told you
當我談論到你的時候

 

[Chorus: Rihanna]

Wild, wild, wild

狂放不羈

Wild, wild, wild thoughts

狂野思緒

{Wild, wild, wild

瘋狂野蠻

When I'm with you, all I get is wild thoughts}   x2

當我與你在一起,腦中盡是狂想

 

 

[Outro: DJ Khaled & Rihanna]

DJ Khaled!

DJ卡利

Wild, wild, wild   x2

狂放不羈

When I'm with you, all I get is wild thoughts

當我與你在一起,腦中盡是狂野幻想

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()