走了比較不一樣的風格,但我最喜歡的還是Gucci那段)遭圍毆

其實這首不錯聽拉,但是影片就非常的...獨特)?

 

 

[Verse 1: Selena Gomez]

Take it or leave it

放手一搏,或昂首而去

Baby take it or leave it

請做選擇吧

But I know you won't leave it

我知道你不願就此放棄

'Cause I know that you need it

我知道你有多需要這

Look in the mirror

看著鏡中的自己

When I look in the mirror

當我看著鏡中的自己

Baby I see it clearer

我更清楚明白

Why you wanna be nearer

為什麼你想靠近我

 

[Pre-Chorus: Selena Gomez]

I'm not surprised

絲毫不訝異

I sympathize, ah

仍留予你憐憫

I can't deny

無法否認

Your appetite, ah

你的慾望

 

[Chorus: Selena Gomez]

You got a fetish for my love

你對我的愛有著無理的癡心

I push you out and you come right back

我將你推出我的世界,你仍執意返來

Don't see a point in blaming you

無法找到責怪你的地方

If I were you, I'd do me too

如果我是你,我也會愛上自己

 

[Verse 2: Selena Gomez]

Reaching your limit

觸及你的極限

Say you're reaching your limit

你說你就快要超越了

Going over your limit

回顧過去

But I know you can't quit it

你無法戒掉對我的癡迷

Something about me

那些關於我的事情

Got you hooked on my body

以好奇心為餌引你上鉤

Take you over and under and twisted up like origami

將你如摺紙般扭曲變形

 

[Pre-Chorus: Selena Gomez]

I'm not surprised

不帶一點的驚訝

I sympathize, ah

只有一縷悲憫

I can't deny

無法否認

Your appetite, ah

你的渴望

 

[Chorus: Selena Gomez]

You got a fetish for my love

你對我的愛有著無理的痴心

I push you out and you come right back

我將你推出我的世界,你仍執意返來

Don't see a point in blaming you

無法找到責怪你的地方

If I were you, I'd do me too

如果我是你,我也會癡戀於自己


 

[Verse 3: Gucci Mane]

It's Gucci!

谷西駕到

The way you walk, the way you talk

你說話的方式,你漫步的姿勢

I blame you 'cause it's all your fault
我會責怪你因為這全然是你的錯

Ya playin' hard, don't turn me off

別跟我玩遊戲,別壞了這氣氛

Ya acting hard, but I know you soft

你佯裝堅強,但我知道你那柔軟的內心

You my fetish, I'm so with it

你是我的幻想,我願意為你做任何事

All these rumors bein' spreaded

那些傳言以訛傳訛

Might as well go 'head and whip it

是時候停住這些流言蜚語了

'Cause they sayin' we already did it

他們說我們該做的都做了

Call on Gucci if you ever need and

有什麼需求就打給谷西我

I'll be South Beach in the drop top gleamin'

我會在南海攤開著閃閃發光的敞篷車

Water diamonds, Aquafina*

我手上的鑽戒有如清水般耀眼

Just need you in a blue bikini

我只想看你穿著藍色比基尼的美姿

 

[Chorus: Selena Gomez]

You got a fetish for my love

你對我的愛有著瘋狂的迷戀

I push you out and you come right back

儘管我唾棄你,你絲毫不放棄

Don't see a point in blaming you

找不到責備你的地方

If I were you, I'd do me too

如果我是你,我也會迷上自己

 

 

這是網友提供的中文影片,有興趣的可以點進去看看(Madilyn翻唱的超級好聽的,包包頭太可愛了///)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()