這首是從星際特工瓦雷諾出來的歌曲

卡啦雞大概是想挑戰多元發展吧,不過不知道是不是認真要轉戰歌壇就是

當然不是說不好啦,維密超模這身分可以讓他在歌壇有加分作用吧大概

不過電影方面的話負評就不少了呢xddd

 

 

 

Your stare makes me freeze but I can't stay still

你的緊迫盯人凍結了我,但我不能一直被你操控

Those eyes keep me up longer than any other pill

那些眼神比任何藥效都來得持久

And I know, being together

我清楚,當我們在一起

We feel like forever

彷彿時間停止了

And now, more than ever I feel everything (feeling everything)

而現在,一切超乎了我的感受(體會到各種事物)

You make me feel so crazy, I've never felt so sane

你讓我放肆瘋狂,我從未如此清醒

Beaten up by love but the feelings still remain

被愛喚起的心跳聲仍記憶猶存

You should know, if you want it, it's yours

你應該要知道,若你想要,就會是你的

So come and get it

快過來爭取

Right now, more than ever I feel everything (feeling everything)

就是現在,我獲得從未有過的感覺

All I got (I'm yours)

我所得到的(我是你的)

I'll give it to you (be mine)

我會全數給你(成為我的愛人)

You're in my brain (I'm yours)

你迴盪在我的腦海(我是你的)

And my heart too (be mine)

徘徊在我心中(成為我的愛人吧)

Because I am yours

因為我屬於你

If you want me too

如果你也想要我的愛

Tell me you want me too

儘管說吧

'cos I'll give it all to you

我會傾心付出

I'm scared that I'm falling

懼怕著自己將墮落

Come catch me, I'm falling

快接住我,我正往深淵墜落

My heart is calling

我的心正呼喚著

Can't stop me roaring, I'm soaring, I'm sky

不可能止住我的狂吼,我正翱翔於天際

I'm scared that I'm falling

我恐懼著往下掉落的感覺

I'm blind and I'm falling

雙眼矇住的向下墜

My love is calling

我的愛在呼喚著

You can't stop me roaring, I'm soaring

你無法止住我的狂吼,我正展翅高飛著

Come jump with me and fly

與我一起飛翔吧

Never thought I'd fall like this

從未想過會如此

I've jumped right into this eternal bliss

我直直下墜至永恆幸福的沐浴中

And I know being together we feel like forever

我知道兩人共處,彷彿時空被凍結

And now, more than ever I feel everything (feeling everything)

就是現在,我獲得從未有過的感覺

All I got (I'm yours)

我所得到的(我是你的)

I'll give it to you (be mine)

我會全數給你(成為我的愛人)

You're in my brain (I'm yours)

你迴盪在我的腦海(我是你的)

And my heart too (be mine)

徘徊在我心中(成為我的愛人吧)

Because I am yours

因為我屬於你

If you want me too

如果你也想要我的愛

Tell me you want me too

儘管說吧

'cos I'll give it all to you

我會傾心付出

I'm scared that I'm falling

懼怕著自己將墮落

Come catch me, I'm falling

快接住我,我正往深淵墜落

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()