我以為他還蠻紅的,結果這首他最讚的歌竟然沒人翻譯讓我蠻驚訝的

他的歌普遍)我聽過的,都還蠻流行大眾的,可是這首我很喜歡。而且mv裡面超性感的,雖然臉有點bitchy,感覺很心機的那種,可是還是超正的)流口水。

恩大概就這樣,蠻好聽的一首歌

[Verse 1]

You could be here, but you're there

你大可待在我身邊,而你卻選擇拈花惹草

You could be anywhere and these days I don't even care no more

那就儘管處處留戀吧,我再也不想為你掏心掏肺了

You only be showing me love whenever you've had too much

你只在醉意朦朧時才會向我表達你的愛

Whatever's been filling your cup, no more

不管你酒杯裡盛的是什麼液體,我再也受不了了

 

[Pre-Chorus]

Baby, no more showing up when you're not sober

別再醉醺醺地出現在我面前

At my front door just to say you're alone tonight

站在我家門前,說你今晚獨自一人

Yeah, tryna fuck me and my mind up

你只想享受魚水之歡,但我已下定決心

It's a reminder you're a liar and you know I'm right

不斷提醒著我你連篇的謊話,而你知道我是對的

 

[Chorus]

You say you can't live without me

你說失去我你無法活下去

So why aren't you dead yet?

那你怎麼還在這

Why you still breathing?

怎麼還有臉苟延殘喘著

And you say you can't live without me

既然你說了你離不開我

Then why aren't you dead yet?

你怎麼還未赴黃泉

Why do you say that?

為什麼說這可笑的謊話

 

[Verse 2]

You could be here but you're not, I give whatever you want

你可以在我身旁,但你不願意,儘管我滿足你所有的要求

But you just take it and run, you run (oh run, run)

你奪走所有你想要的,頭也不回地跑走

And I give you so many shots but you just drinking 'em all

我給了你這麼多機會,你將他們一飲而盡

You never give it a thought, oh love (yeah)

你甚至沒有謹慎思考過

 

[Pre-Chorus]

Baby, no more showing up when you're not sober (sober)

別再步履蹣跚地出現在我面前

At my front door just to say you're alone tonight (alone tonight)

在我家門口說你今晚獨自一人

Yeah, tryna fuck me and my mind up

試著跟我共赴巫山,而我已下定決心

It's a reminder you're a liar and you know I'm right

不斷提醒著我你那可笑的謊言,你無法反駁

 

[Chorus]

You say you can't live without me

你說失去我你無法活下去

So why aren't you dead yet?

那你怎麼還在這

Why you still breathing?

怎麼還有臉苟延殘喘著

And you say you can't live without me

既然你說了你離不開我

Then why aren't you dead yet?

你怎麼還未赴黃泉

Why do you say that?

為什麼說這可笑的謊話


 

[Post-Chorus]

Why, why, why, why?   x3

Why aren't you dead yet?

你為什麼還活著

 

[Bridge]

Be careful what you say

注意你的一言一語

Say only what you mean

別誇大其辭

Mean to me then you're nice

對我尖酸刻薄,你可真是個好人

You're nice, you're nice

至少這代表你還在意我

It's nice to know you now

很高興能看清你的真面目

Now that it all went down

現在一切都撥雲見日

Down on your knees you cry

你屈膝跪下,嚎啕大哭

You cry, you cry, yeah

淚聲俱下


 

[Chorus]

You say you can't live without me

你說失去我你無法活下去

So why aren't you dead yet?

那你怎麼還在這

Why you still breathing?

怎麼還有臉苟延殘喘著

And you say you can't live without me

既然你說了你離不開我

Then why aren't you dead yet?

你怎麼還未赴黃泉

Why do you say that?

為什麼說這可笑的謊話


 

[Post-Chorus]

Why, why, why, why?   x3

Why aren't you dead yet?

Why, why, why, why?   x2

Why aren't you dead yet?

為什麼你還沒倒下

 

 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()