close

挖賣力新歌耶 )世界敷衍ㄟ

 

 

 

[Verse 1]

Feels like I just woke up

彷若如夢初醒

Like all this time I've been asleep

彷彿這些日子以來我都在沉睡著

Even though it's not who I am

即使這不是真正的我

I'm not afraid of who I used to be

我絲毫不畏懼過去的我

 

[Chorus]

No one stays the same (oh, oh)

時間會使人改變

You know what goes up must come down (oh, oh)

你知道事情那些風光的事物總有落入塵埃的一天

Change is a thing you can count on (oh, oh)

萬物在改變才是不變的定理

I feel so much younger now (oh, oh)

但領悟到這些道理令我倍感年輕

 

[Verse 2]

Feels like I've been living in a dream

感覺我過去都活在虛無的夢中

But never make it to the end

但從未試著結束醉生夢死的沉淪

My eyes open when they feel the light

我的雙眸因感覺到光明而睜開

It's always right before I'm about to scream

在我尖叫前每件事都安然無恙

 

[Chorus]

No one stays the same (oh, oh)

每個人不斷在改變

You know what goes up must come down (oh, oh)

你清楚那些明亮美好的事物都將黯淡殞落

Change is a thing you can count on (oh, oh)

萬物在改變才是不變的定理

I feel so much younger now (oh, oh)

但明瞭這道理讓我感到年輕

 

[Bridge]

What goes up must come down   x4

那些亮麗的事物總有褪色的一天

 

[Chorus]

No one stays the same (oh, oh)

時間會使人改變

You know what goes up must come down (oh, oh)

你知道事情那些風光的事物總有落入塵埃的一天

Change is a thing you can count on (oh, oh)

萬物在改變才是不變的定理

I feel so much younger now (oh, oh)  x3

但領悟到這些道理令我倍感年輕

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()