這個是要翻出所有ex的勁爆歌曲嗎)太誇張

裡面有點暗示到現在的緋聞男友和前任,近期的歌感覺是整個豁出去了嘛

 

[Intro]

Gorgeous

完美無瑕

據說這聲音的主人是萊恩雷諾斯和布萊克蕾芙莉的女兒

 

[Verse 1]

You should take it as a compliment

你該視之為讚美

That I got drunk and made fun of the way you talk

喝得爛醉如泥的我,以你說話的方式開著玩笑

(這裡可能指的是前男友Harry Style,泰勒斯曾於2013的葛萊美典禮表演上模仿貌似在意指哈利的英國腔,另外泰勒斯在與抖森初次見面時因為喝醉而開抖森英國腔的玩笑)

You should think about the consequence

你應當事前就想到後果的

Of your magnetic field being a little too strong

你可知道自己全身散發的魅力有多迷人

And I got a boyfriend, he's older than us

我曾有個男人,他比我倆都大

He's in the club doing, I don't know what*

他在俱樂部做的那些事,我一概不知情

看到Club應該就會想到凱文哈里斯了吧,他比泰泰大了五歲,之前有八卦媒體說他勾搭上俱樂部裡的女生(詳細的我不太清楚)

You're so cool, it makes me hate you so much (I hate you so much)

你英俊瀟灑,讓我深深的討厭你

 

[Pre-Chorus 1]

Whiskey on ice, Sunset and Vine

放入冰塊的威士忌,落日餘暉包覆著藤蔓

You've ruined my life, by not being mine

從你不屬於我的那刻起,便毀了我的人生

 

[Chorus]

You're so gorgeous

你是如此令人迷戀

I can't say anything to your face

在你面前的我提不起隻字片語

'Cause look at your face

只因注視的你的俊貌

And I'm so furious

讓我慾火焚身

At you for making me feel this way

你怎能讓我感到如此渴望

But, what can I say?

但我又能說什麼

You're gorgeous

你的光芒覆蓋了一切

 

[Verse 2]

You should take it as a compliment

你應當視之為稱讚

That I'm talking to everyone here but you

我跟每個人暢所欲言而你除外

And you should think about the consequence

你該三思再行動的

Of you touching my hand in the darkened room

在你於黑暗的房間碰觸著我的手

If you've got a girlfriend, I'm jealous of her

若你曾有個女友,我將醋勁大發

But if you're single that's honestly worse

但如果你還單身,這其實對我而言更糟糕

'Cause you're so gorgeous it actually hurts

因為你的魅力如刀刃般商人

(Honey, it hurts)

 

[Pre-Chorus 2]

Ocean blue eyes looking in mine

海洋湛藍的眼珠穿透我的雙眸

I feel like I might sink and drown and die

彷若我將沉入其中,溺死於你眼中的深邃

 

[Chorus]

You're so gorgeous

你是如此令人迷戀

I can't say anything to your face

在你面前的我提不起隻字片語

'Cause look at your face

只因注視的你的俊貌

And I'm so furious

讓我慾火焚身

At you for making me feel this way

你怎能讓我感到如此渴望

But, what can I say?

但我又能說什麼

You're gorgeous

你的光芒覆蓋了一切

 

[Bridge]

You make me so happy it turns back to sad, yeah

你曾讓我如此快樂,一切卻回到痛心的結局

There's nothing I hate more than what I can't have

無法得到的就是我最厭惡的事物

You are so gorgeous it makes me so mad

你那令人神魂顛倒的容貌讓我近乎失去理智

You make me so happy it turns back to sad, yeah

你曾給我的歡笑如今只能以淚洗去

There's nothing I hate more than what I can't have

我最痛恨我無法獲得的事物

Guess I'll just stumble on home to my cats

我猜只能待在家裡與小貓逗著玩

Alone, unless you wanna come along, oh!

孤單一人,除非你想來陪我

 

[Chorus]

You're so gorgeous

你是如此令人迷戀

I can't say anything to your face

在你面前的我提不起隻字片語

'Cause look at your face

只因注視的你的俊貌

And I'm so furious

讓我慾火焚身

At you for making me feel this way

你怎能讓我感到如此渴望

But, what can I say?

但我又能說什麼

You're gorgeous

你的光芒覆蓋了一切


 

[Outro]   x2

You make me so happy it turns back to sad, yeah

你曾給我的笑顏如今轉為苦臉

There's nothing I hate more than what I can't have

我最厭惡的就是我不能獲得的事物

You are so gorgeous it makes me so mad

你的迷人讓我為你瘋狂

You're gorgeous

如白玉般無瑕


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()