https://open.spotify.com/track/2MMvonKGALz6YOJwaKDO3q?si=DTcHS3-zSQimThp_jGdcxA

J-lo的新歌找來了Skrillex作曲

但我覺得...很普通 沒有驚艷之處

 

 

 

[Vesre 1]

Is this a warning?

這是否是個警告

My heart beatin' on an offbeat

我的心跳錯亂了節奏

Is this a caution

這是否是個警戒

That I can't get enough for your need?

揶揄著我永遠無法滿足你

 

[Pre-Chorus]   x4

Could it be us?

我們能否成為幸福的那一對

 

[Chorus]

Feelin' you go on and touch my love

感受到你的指尖舞躍於我的肌膚

Throwing it now, here you go, catch up

像個你丟我撿的遊戲,在愛情裡找到頻率

Could it be us?   x3

我們能否成為美好的那對

 

[Post-Chorus]

Could it be us?

會不會就是我們

 

[Verse 2]

I'm right here

我就在這

Don't wake me if I'm dreaming

若我被美夢裹著請別叫醒我

Could you be the one without a doubt?

你能否成為對我深信不疑的那位

Could I be for your keepin'

我能否成為與你長相廝守的那位

 

[Pre-Chorus]   x4

Could it be us?

我們能否為幸褔的那對

 

[Chorus]

Feelin' you go on and touch my love

感覺到你碰觸我對愛的敏感

Throwing it now, here you go, catch up

渴望在愛河裡尋到靈犀

Could it be us?   x3

我們是否就是那對

 

[Post-Chorus]

Could it be us?

能否成為神仙眷侶

 

[Chorus]

Feelin' you go on and touch my love

感受到你撫著我對愛的慾望

Throwing it now, here you go, catch up

在愛情裡找到彼此的默契

Could it be us?   x3

能否成為他人稱羨的那對

 

[Post-Chorus]   x4

Could it be us?

那對愛人

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()