超愛billie的歌天啊

她的歌詞都很有個性,而且她的年齡只比我大一歲)掩面

 

 

[Verse 1]

Bite my tongue, bide my time

輕咬著我嫩舌,虛浮我的光陰

Wearing a warning sign

散發著緊示的氣味

Wait 'til the world is mine

仰待世界屬於我的那天

Visions I vandalize

試圖惡意湮滅的畫面

Cold in my kingdom size

在我王國中的一道凜冽

Fell for these ocean eyes

吹著我落入湛藍的海洋雙眸

 

[Chorus]

You should see me in a crown

你真應該看著我頭戴皇冠的威揚

I'm gonna run this nothing town

掌控著這個虛無的陳振

Watch me make 'em bow

看我讓他們對我哈腰鞠躬

One by one by one

一個接著一個

One by one by

一個接著一個

You should see me in a crown

你應該看看皇冠擁著我的光彩

Your silence is my favorite sound

你的靜默成了我最愛的聲響

Watch me make 'em bow

看著他們對畢恭畢敬

One by one by one   x2

一個接著一個

 

[Verse 2]

Count my cards, watch them fall

數著卡片,看著落下的牌局

Blood on a marble wall

緊黏著牆上的血跡

I like the way they all

我喜歡他們

Scream

驚聲尖叫

Tell me which one is worse

告訴我哪個比較糟糕

Living or dying first

生抑或是死

Sleeping inside a hearse

沈睡於柩車

I don't dream

擁不了的夢鄉

 

You say

你說

Come over baby

親愛的,來我身邊

I think you're pretty

我認為你很漂亮

I'm okay

我安然無恙

I'm not your baby

但不是你的愛人

If you think I'm pretty

如果你認為我很漂亮

 

[Chorus]

You should see me in a crown

你應該見見我頭戴皇冠之樣

I'm gonna run this nothing town

掌權著空洞的世界

Watch me make 'em bow

看看我讓他們對我恭敬無比

One by one by one

一個接著一個

One by one by

一個接著一個

You should see me in a crown

你應該看看皇冠襯托著我的昂揚

Your silence is my favorite sound

你的靜謐是我最愛的聲響

Watch me make 'em bow

看著我如何讓他們尊敬我

One by one by one   x2

一個接著一個


 

[Chorus]

Crown

頭戴皇冠

I'm gonna run this nothing town

我將掌控這空無一物的王國

Watch me make 'em bow

看我如何讓他們屈從

One by one by one

一個接一個

One by one by

一個接著一個

You should see me in a crown

你應該看看我上冠的神采

Your silence is my favorite sound

你的靜默是我迷戀的聲音

Watch me make 'em bow

看我怎麼讓他們對我敬禮

One by one by one   x2

一個接一個

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()