這歌詞根本閃死人不償命

主要是在表達他對伴侶Jacob的愛意

不過我覺得旋律普通,副歌感覺有點生硬不太流暢

 

 

 

[Verse 1]

I told you something safe

訴說某個塵封於心底的秘密

Something I've never said before

某些未曾傾訴的話語

And I, I, I can't keep my hands off you

而我無法停止對你的愛撫

While you're lying awake

當你清醒著仰臥

Covered all in the night before

夜色沉沉地覆蓋於你體上

I'm high, high, high, no one's got me quite like you

我極度亢奮,沒有人像你一樣予我這般感受

 

[Chorus]

I want you all to myself

我想佔有全然的你

Don't leave none for nobody else

不留一片思念給他人

I am an animal with you

在你身旁我就是個猛獸

No angels could beckon me back

沒有神聖恩典喚著我的仁慈

And it's hotter than hell where I'm at

在這熾熱甚煉獄之處

I am an animal with you

你引燃我野性的一面

 

[Verse 2]

An ode to the boy I love

對於摯愛不曾停歇的歌頌

Boy, I'll die to care for you

我願為你而奉上生命

You're mine, mine, mine, tell me who do I owe that to?

你屬於我的靈魂,告訴我究竟欠了誰這份恩賜

And as the days fly by

當時間日日蹭去

We'll be more than getting through, yeah

我們所做的不只是互相扶持

And in time, time, time, we'll build a home for two

到最後,我們將建立起兩人世界的家庭

 

[Chorus]

I want you all to myself

我渴望得到你的全部

Don't leave none for nobody else

不殘留一點心思給他人

I am an animal with you

與你相處我便成了野獸

No angels could beckon me back

天使也喚不回我的光明面

And it's hotter than hell where I'm at

在這業火焚燒著烈於地獄之處

I am an animal with you

你點燃我的獸性

 

[Bridge]

All is right in the meadow

在綠茵上一切似乎都安然無恙

When I'm lying next to my fellow

當我橫躺在愛人身旁

Baby, that's you

而那人就是你

Baby, that's

親愛的

Baby, that's you, you-you

那人就是你

One way trip like an arrow

如疾矢無法回頭

All laid out like a tarot

如塔羅牌與你並躺

Baby, that's you

親愛的,就是你

Baby, that's

我的摯愛

Baby, that's you, you-you

你就是那唯一

 

[Chorus]

I want you all to myself

我想佔有全然的你

Don't leave none for nobody else

不留一片思念給他人

I am an animal with you

在你身旁我就是個猛獸

No angels could beckon me back

沒有神聖恩典喚著我的仁慈

And it's hotter than hell where I'm at

在這熾熱甚煉獄之處

I am an animal with you  x2

你引燃我野性的一面

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()