[Verse 1]

I should have known what I started

我應該認清自己引起了什麼

You should know where your heart is

你應該了解內心究竟想要什麼

But I don't, I won't be a part of

但我卻沒做到,我無法成為

Expectations when I grow up

我期望長大後能成為的人


 

[Chorus]

So call it what you call it

所以你可以儘管嘲弄

But I just won't be afraid of myself

但我不會懼怕自己的陰暗

'Cause I know what I got in

我清楚自己陷入了什麼

I won't give it up just to save myself

我不會放棄以求苟延殘喘地活著

 

[Drop]

1, 2, 3

1, 2, 3

 

[Verse 2]

I hit it till it's hollow

我重擊直至空洞

It's your pride, you should swallow

這是你的榮耀,你應當接受

But I won't, I'm not one to follow

但我做不到,我不是那個值得敬佩的人

I won't explain all the things I love

也不會解釋那些深愛的事物

 

[Chorus 2]

So call it what you call it

所以隨便你怎麼稱呼

I'll be the first one to blame myself

我會是第一個責怪自己的人

'Cause I know I get caught up

我知道已經無法自拔

I won't give it up just to save myself

但不會求自保而懦弱放棄

 

[Drop]

1, 2, 3

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()