這首mv比歌曲好)遭踹飛

風格好像饒舌歌手...是不是跟麻辣雞混太久?

 

 

[Verse 1]

Yeah, breakfast at Tiffany's and bottles of bubbles

蒂凡尼早餐,啜飲著香檳

Girls with tattoos who like getting in trouble

有著紋身的女孩總喜歡惹些麻煩

Lashes and diamonds, ATM machines

迷人睫毛和耀眼鑽石,自動提款機

Buy myself all of my favorite things (Yeah)

為我自己買下所有想要的物品

Been through some bad shit, I should be a sad bitch

經歷了一些鳥事,我應該成為一個垂頭喪氣的小婊子

Who woulda thought it'd turn me to a savage?

誰料想得到這卻讓我成為狂人

Rather be tied up with cuffs and not strings

寧可被枷鎖銬住也不願為紅線所纏

Write my own checks like I write what I sing, yeah (Yeah)

逕自寫著支票上的數字,就像我逕自唱著自己所寫的歌

 

[Pre-Chorus 1]

My wrist, stop watchin', my neck is flossin'

我的手腕上,別看了,頸上有個奢華小物在發亮

Make big deposits, my gloss is poppin'

存入一筆大數目,我的唇彩正閃亮著

You like my hair? Gee, thanks, just bought it

你喜歡我的頭髮?喔天啊,謝謝你,才剛買的

I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah)

我鎖定,我感興趣,我想要,到手了

 

[Chorus]

I want it, I got it, I want it, I got it   x2

只要我想要,一切都到手

You like my hair? Gee, thanks, just bought it

你喜歡我的秀髮?哇,謝謝你,我才剛買了它

I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah)

我看到,我喜歡,我想要,我得到

 

[Verse 2]

Wearing a ring, but ain't gon' be no "Mrs."

戴著鑽戒,但可不是什麼女士

Bought matching diamonds for six of my bitches

又買了配對的鑽石給我的六個姐妹們

I'd rather spoil all my friends with my riches

我寧願用我的錢寵溺那些朋友

Think retail therapy my new addiction

購物療傷大概是我的新嗜好

Whoever said money can't solve your problems

誰說錢解決不了你的問題

Must not have had enough money to solve 'em

一定是沒走足夠的錢來解決

They say, "Which one?" I say, "Nah, I want all of 'em"

然後他們說“哪一款” 我說 “呃 全包了”

Happiness is the same price as red-bottoms

快樂就像那紅底名牌高跟鞋的價格一樣高

 

[Pre-Chorus 2]

My smile is beamin', my skin is gleamin'

我的笑靨漾的更大,我的肌膚在發亮

The way it shine, I know you've seen it (You've seen it)

我知道你看過它怎麼個迷人奪目

I bought a crib just for the closet

買了張嬰兒床給我的小豬,只為了填滿櫥櫃

Both his and hers, I want it, I got it, yeah

 

[Chorus]

I want it, I got it, I want it, I got it   x2

只要我想要,一切都到手

You like my hair? Gee, thanks, just bought it

你喜歡我的秀髮?哇,謝謝你,我才剛買了它

I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah)

我看到,我喜歡,我想要,我得到


 

[Verse 3]

I got my receipts, be lookin' like phone numbers

我的發票數字長的可以當電話號碼

If it ain't money, then wrong number

如果你不是在講我又入帳了多少,那你打錯號碼了

Black card is my business card

黑卡就是我的身份名片

The way it be settin' the tone for me

就是這麼代表我的格調

I don't mean to brag, but I be like, "Put it in the bag," yeah

我無意吹噓,但我會一副“全放進袋子吧” 就是這樣

When you see them racks, they stacked up like my ass, yeah

當你見他們未經濟所苦,苦悶疊得像我的翹臀一樣翹

Shoot, go from the store to the booth

瞄準目標,從這一站到下一攤

Make it all back in one loop, give me the loot

又回到循環模式,偶爾使壞搞個小搜刮

Never mind, I got the juice

別緊張,只拿了杯果汁

Nothing but net when we shoot

每一次的射擊都正中目標

Look at my neck, look at my jet

看看我的脖頸,看看我的噴射機

Ain't got enough money to pay me respect

沒有足夠的錢來買得我的敬意

Ain't no budget when I'm on the set

不設下任何預算

If I like it, then that's what I get, yeah

若我想要,就會到手

 

[Chorus]

I want it, I got it, I want it, I got it   x2

只要我想要,一切都到手

You like my hair? Gee, thanks, just bought it

你喜歡我的秀髮?哇,謝謝你,我才剛買了它

I see it, I like it, I want it, I got it (Yeah)

我看到,我喜歡,我想要,我得到

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()