fifth harmony的歌!

不知道為何拖到現在才翻

這首歌也有獲得青少年什麼的獎


If you could take my pulse right now

若你此時此刻能感覺到我的脈搏

It would feel just like a sledgehammer

這就像被大錘子敲擊

If you could feel my heartbeat now

若你能聆聽我的心跳

It would hit you like a sledgehammer

如同你被大錘子敲擊

I don't admit it

我不願承認

I play it cool

試著耍酷掩蓋一切

But every minute

但每分每秒

That I'm with you

當我與你在一起時

I feel the fever and I won't lie

簡直就像發燒似的滿臉通紅而我不會騙你

I break a sweat

我試著喘息

My body's telling

我的身體正說著

All the secrets I ain't told you yet


那些你尚未得知的秘密

I struggle to contain

我努力遏止

The love that's in my veins

但愛情的劇毒流竄於我的血液

And how it circulates

怎麼會這樣

If you could take my pulse right now

感覺我的脈搏吧

It would feel just like a sledgehammer

這就像被巨錘敲擊

If you could feel my heartbeat now

感覺我的心跳吧

It would hit you like a sledgehammer

必定使你感覺被巨錘敲擊

You're taking over the beat of my body

你對我瞭如指掌

You just don't let up, don't let up

但你卻仍然緊張得要命

You're taking over the beat of my body

你已了解我身體的節奏

But you lift me up, lift me up

但你讓我覺得輕鬆自如

If you take my pulse right now

感覺我的脈搏吧

It would feel just like a sledgehammer

這就像被巨錘敲擊

So close together

靠近我一點

So far apart

為何距離如此遙遠

You're turning me on

你把我的世界搞得天翻地覆

And my fire's waitin' for your spark

我期待你能使我的內心燎原

I struggle to contain

遏止對你的衝動

The love that's in my veins

但我無法隱藏

And how it circulates

這一切就這麼發生了

If you could take my pulse right now

若你能感受我的脈搏

It would feel just like a sledgehammer

這就像巨錘震擊

If you could feel my heartbeat now

若你能聆聽我的心跳

It would hit you like a sledgehammer

這跳動的聲音就像被巨錘敲擊

You're taking over the beat of my body

你已了解我的身體節奏

You just don't let up, don't let up

你卻仍然不肯鬆口氣

You're taking over the beat of my body

你已對我瞭若指掌

But you lift me up, lift me up

但你讓我解脫了

If you take my pulse right now

若你能感受我的脈搏

It would feel just like a sledgehammer

這就像巨錘震擊

The truth is out

真相逐漸顯現

No stopping now

無法停止了

I'm getting closer

我將靠近你

I've had enough

我受夠了

Undress my love

褪去自己的盔甲

I'm coming over

我來了

If you take my pulse right now

若你此時此刻能感覺到我的脈搏

It would feel just like a sledgehammer, oh

這就像被巨錘敲擊

And if you take my pulse right now

若你能感受我的脈搏

It would feel just like a sledgehammer, hammer,

這就像巨錘震擊

oh

If you take my pulse

若你能體會我的感受

If you could take my pulse right now

若你能感受我的脈搏

It would feel just like a sledgehammer

他的震動有如天崩地裂般

If you could feel my heartbeat now

若你能感受到我的心跳

It would hit you like a sledgehammer

這就像是被巨錘敲擊

You're taking over the beat of my body

你了解我的身體節奏

You just don't let up, don't let up

但為何你不更進一步

You're taking over the beat of my body

你對我瞭如指掌

But you lift me up, lift me up

你讓我感到輕鬆

If you take my pulse right now

感覺我的脈搏吧

It would feel just like a sledgehammer

他的震動有如雷鳴


arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()