https://www.youtube.com/watch?v=fzb75m8NuMQ

因為最近的天氣超冷所以就翻了這首)什麼鬼

雖然說放寒假了

但我每個星期應該還是只放上兩到三首歌

是說有點不知道要翻什麼耶

可以給點建議嗎

 

 

You're so good to me, baby, baby

你對我真好,寶貝

I wanna lock you up in my closet

我想在四處無人時

When no one's around

將你鎖在我的衣櫥

I wanna put your hand in my pocket

我要將你的手置入我的口袋

Because you're allowed

因為你允許我這麼做

I wanna drive you into the corner

我要將你帶到小巷

And kiss you without a sound

無聲無息的吻著你

I wanna stay this way forever

希望時間能停留這一刻

I'll say it loud

我將大聲的說出來

Now you're in, and you can't get out

而現在你闖進我的世界,你已無處可走了

You make me so hot

你讓我慾火焚身

Make me wanna drop

讓我想就此作罷

It's so ridiculous

你是如此的滑稽

I can barely stop

讓我打退堂鼓

I can hardly breathe

我難以呼吸

You make me wanna scream

你讓我想放聲大叫

You're so fabulous

你是如此的美好

You're so good to me, baby, baby

你對我真好,寶貝,寶貝

You're so good to me, baby, baby

你對我真好,寶貝,寶貝

 

I can make you feel all better

我可以讓你嗨翻天

Just take it in

儘管來吧

And I can show you all the places

我可以載你到

You've never been

你從沒來過的地方

And I can make you say everything

而我可以讓你說出

That you've never said

你從未說過的一切

And I will let you do anything

我也會讓你做你想做的事

Again and again

一次又一次

Now you're in, and you can't get out

你已掉入愛情迷宮,難以逃跑

You make me so hot

你讓我慾火焚身

Make me wanna drop

讓我想放棄

It's so ridiculous

這是如此的荒謬

I can barely stop

我應該就此停住

I can hardly breathe

我難以呼吸

You make me wanna scream

你讓我想放聲大叫

You're so fabulous

你如此地完美

You're so good to me, baby, baby

你對我真好,寶貝,寶貝

You're so good to me, baby, baby

你對我真好,寶貝,寶貝

 

Kiss me gently

溫柔地親吻

Always I know

一直以來都是如此

Hold me, love me

抱緊我,深愛著我

Don't ever go,

永不離去

{You make me so hot

你讓我慾火焚身

Make me wanna drop

讓我想作罷

It's so ridiculous

但這是如此的可笑

I can barely stop

我應該停止

I can hardly breathe

我緊張難耐

You make me wanna scream

想要大聲尖叫

You're so fabulous

你如此地迷人

You're so good to me, baby, baby

你對我超好,寶貝,寶貝

You're so good to me, baby, baby} x2

你對我超好,寶貝,寶貝

You're so good

你真好

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()