我還蠻喜歡fifth harmony這個實力派團體
這次要分享的是一首很紅的曲子
是說他的"miss movin' on"有點難翻
不知道該怎麼翻才合適

I'm breakin' down gonna Start from scratch

我將從打擊中重新出發
Shake it off like an etch a sketch
像神奇畫板一樣削去以前的記憶
My lips are saying goodbye
我的唇正在向過去道別
My eyes are finally dry
我的眼終於停止了哭泣
I'm not the way that I used to be
我已不是曾經的我了
I took the record off repeat
我不願再回憶過去
You kill me but I survived
你試圖擊潰我但我撐過去了
Now I'm coming alive
而我即將再度復活

I'll never be that girl again
我再也不是過去的那個女孩了
No ooh ohh
再也不是了
I'll never be that girl again
我永遠不會再犯同樣的錯了
No ooh ohh
絕對不會了

My innocence is wearing thin
我的純真已逐漸稀薄
But my heart is growing strong
但我卻愈挫愈勇
So call me Call me Call me
所以 請叫我 叫我 叫我
Miss movin' on Miss movin' on
'甩開回憶小姐' '甩開回憶小姐'


I broke the glass surrounding me (surrounding me )
我試圖打破囚禁著我的玻璃 (囚禁著我的玻璃)
I ain't the way you remember me (remember me)
我不再是你所認識的我了 (你所認識的我)
I was such a good girl
我曾經是個好女孩
So fragile but no more
如此的脆弱但已不復存在
I jump the fence to the other side(the other side)
我跳躍柵欄逃了出來 (逃了出來)
My whole world was electrified(electrified)
我的世界充滿了光明 (充滿了光明)
Now I'm no longer afraid
我不會感到恐懼
It's Independence Day(It's Independence Day)
這是我的單身派對 (單身派對)
I'll never be that girl again
我再也不是過去的那個女孩了
No ooh ohh
再也不是了
I'll never be that girl again
我永遠不會再犯同樣的錯了
No ooh ohh
絕對不會了
My innocence is wearing thin
我的純真已逐漸稀薄
But my heart is growing strong
但我的心卻日益茁壯
So call me Call me Call me
所以 請叫我 叫我 叫我
Miss movin' on Miss movin' on
'甩開回憶小姐' '甩開回憶小姐'

Everything is changing
一切都不能回到過去了
And I never want to go back to the way it was 
而我也不想重蹈覆轍
I'm finding who I am
我試著尋找自我
And who I am from here on now is going to be enough
而我終於找回了原本的我這樣就夠了
Is going to be enough
這樣就夠了
I'll never be that girl again
我再也不是過去的那個女孩了
No ooh ohh
再也不是了
I'll never be that girl again
我永遠不會再犯同樣的錯了
No ooh ohh
絕對不會了
My innocence is wearing thin
我的純真已逐漸稀薄
But my heart is growing strong
但我的心卻日益茁壯
So call me Call me Call me
所以 請叫我 叫我 叫我
Miss movin' on 
'甩開回憶小姐' 
On and on and on and on and on
我將重新展開自我
Miss movin' on
"甩開回憶"小姐
On and on and on and on 
我不再留戀過去
On and on and on and on
要活出全新的自己
Miss movin' on
我決定了
I'm movin' on
我的人生將從此改變

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()