這首把女孩和姊妹們的趣事表達得很棒
女孩們聽完大概會想立刻找閨密去狂歡吧(誤!)


And we play our favorite songs
放著最愛的歌曲
And we scream out all night long
整晚尖叫狂歡 ,嗨得不停
Like ooh ooh ooh
好像 
When it's just me and my girls
這裡只剩下我和我的姊妹們
All the lights, turn them off
燈光什麼的通通都關掉
It's too loud in here to talk
聲音大得我快受不了
I don't understand a word you say
我完全聽不懂你在說什麼
Gotta sleep but instead
睡覺?才不要
Karaoke on the bed
我們把卡拉OK裝在床邊
Taking duck face selfies right and left
嘟嘴扮丑玩自拍
We get crazy with it, we get stupid with it
我們像個瘋婆子一樣玩耍,作令人哭笑不得的蠢事
We don't care if people stare
我們不在乎其他人用奇怪的眼光看著我們
And when we wobble with it
而當我們搖擺熱舞時
We get diva on it
我們就是天后
We get queen bee on it yeah
就像女王蜂一樣
We get britney, demi, one direction, bieber on it
我們就像布蘭妮,黛咪,1D,小賈一樣引人注目
And we play our favorite songs
放著最愛的歌曲
And we scream out all night long
大聲尖叫,徹夜狂歡
Like ooh ooh ooh
就像
When it's just me and my girls
這裡只剩下我和我的姊妹們
And we dance like no one's watching
我們擺動身軀,不顧他人眼光
We crack up, booty poppin'
我們隨著音樂扭腰擺臀
Like ooh ooh ooh
就像
When it's just me and my girls
這裡只有我跟我的女孩們
Watch me now
看過來
Me and my girls
我和我的姊妹們

My voice is gone, got my favorite PJ's on
我的聲音已經沙啞 穿上我最愛的睡衣
Times like this don't always come along
這種美好的時光得好好珍惜
You're all I need, there's nowhere I'd rather be
我只想和你們在一起,不想離開這地方 
Then to have you crazy freaks with me
我就喜歡和你們這群瘋子在一起
We get crazy with it, we get stupid with it 
我們瘋瘋癲癲,做著蠢事
We don't care if people stare 
我們才不管別人目瞪口呆的瞪著我們
And when we wobble with it
我們扭腰擺臀
We get diva on it 
我們就愛耍大牌
We get queen bee on it yeah 
我們就像女王蜂一樣
We get britney, demi, one direction, bieber on it 
我們就像布蘭妮,黛咪,1D,小賈一樣引人注目
And we play our favorite songs 
放著我最愛的歌曲
And we scream out all night long 
我們整晚尖叫,狂歡到底
Like ooh ooh ooh 
好像 
When it's just me and my girls 
當這裡只有我和我的女孩們
And we dance like no one's watching 
我們不顧他人眼光的擺動身軀
We crack up, booty poppin' 
我們盡情玩樂 扭腰擺臀
Like ooh ooh ooh 
好像 
When it's just me and my girls 
這裡只有我和我的姊妹們
Watch me now 
看過來
Me and my girls 
我跟我的女孩們
Break it down
盡情的狂歡
Now break it down
甩開一切,一起狂歡
Now break it down
現在,放肆的狂歡
Now break it down
盡情的熱舞
Break it down 
盡情的狂歡
Now break it down 
甩開一切,用力的玩
Now break it down 
放下束縛,尖聲尖叫
Now break it down 
現在來狂歡吧
And we play our favorite songs 
放著最愛的歌曲
And we scream out all night long 
整晚尖叫狂歡
Like ooh ooh ooh 
就像 
When it's just me and my girls 
這裡只有我和我的女孩們
And we dance like no one's watching 
我們跳著舞 ,不顧他人眼光
We crack up, booty poppin' 
我們盡情玩樂 搖晃屁股
Like ooh ooh ooh 
就像 
When it's just me and my girls 
這裡只有我和我的好閨密
Watch me now 
照過來


arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()