去年的break free可說是Ari最紅的歌
還跟Zedd合作
MV不得不說還蠻有趣的
若有翻得不好的請告知喔:


If you want it, take it

若你真的渴望得到,努力去爭取
I should've said it before
我早已對自己說過千百回
Tried to hide it, fake it
掩藏創痛,欺騙自己
I can't pretend anymore
但我已精疲力盡
I only wanna die alive 
我只求死無遺憾
Never by the hands of a broken heart
別帶著悔恨和心痛離開這世界
Don't wanna hear you lie tonight
今晚的我不想再想沉醉在你的謊言
Now that I've become who I really am
我要活出真正的自我
This is the part when I say I don't want it
是時候了,我該逃出你的掌控
I'm stronger than I've been before
過去的痛苦都將轉化為力量
This is the part when I break free
我該掙脫回憶的束縛
'Cause I can't resist it no more
因為我無法再繼續抵抗了
This is the part when I say I don't want it
我不想在這樣下去
I'm stronger than I've been before
我要化這些悲憤為力量
This is the part when I break free
我將逃出這籠牢
'Cause I can't resist it no more
在這麼壓抑自己我遲早會崩潰

You were better, deeper
過去的你是如此的完美
I was under your spell
我曾愛你愛的死心塌地
Like a deadly fever, yeah, babe
如同染上了無藥可醫的重病
On the highway to hell, yeah
瘋狂的行駛在通往地獄的道路上
I only wanna die alive
我只希望能活得有意義
Never by the hands of a broken heart
而不是在人生的盡頭還遺留著一顆碎裂的心
Don't wanna hear you lie tonight
不想再被你騙得無地自容
Now that I've become who I really am
我要找到真正的自我 
This is the part when I say I don't want it
我下定決心要離開你
I'm stronger than I've been before
回憶讓我不會再回頭看你一眼
This is the part when I break free
我要解開這些綁鎖
'Cause I can't resist it no more
我不想再次體驗那痛徹心腑的感覺
This is the part when I say I don't want it
這一刻的我將甩開過去的痛
I'm stronger than I've been before
堅強的我能戰勝那些悲痛
This is the part when I break free
不想再像個廢物一直逃避這一切
'Cause I can't resist it no more
因為我已無力反抗了
No more, baby, ooh
回憶都將沉入海底
Thought on your body
對你朝思暮想
I came alive
讓我甦醒
It was lethal
那種渴望將置你於死地
It was fatal
那種渴望極度致命
In my dreams it felt so right
你的好都只是一場夢
But I woke up every time
現實總令人痛心疾首
Oh, baby
噢 寶貝 
This is the part when I say I don't want ya
這一刻我要讓我的人生充滿光彩
I'm stronger than I've been before
汲取過去的經驗活出自我
This is the part when I break free
這一刻我要逃出這監牢
'Cause I can't resist it no more
我無法再耗下去了 
This is the part when I say I don't want ya
是時候了,我該逃出你的掌控
I'm stronger than I've been before
過去的痛苦都將轉化為力量
This is the part when I break free
我該掙脫回憶的束縛
'Cause I can't resist it no more
因為我的人生將重新開始

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()