close

 

嗚嗚我還是很想念以前的Meghan

算了這樣也是有迷人處

話說有人認為他像王彩樺

超中肯的阿)遭踹

Who's that sexy thang I see over there?

那位性感尤物是何人?

That's me, standin' in the mirror

就是我,鏡中的我

What's that icy thang hangin' 'round my neck?

那環繞於我脖子上的是甚麼

That's gold, show me some respect

黃金,對我放尊重些

I thank God every day

每天都感謝上帝

That I woke up feelin' this way

讓我以這種感覺展開一天的生活

And I can't help lovin' myself

愛自己愛到無法自拔

And I don't need nobody else, nuh

我才不需要他人

 

{If I was you, I'd wanna be me too

若我是你,我會希望成為像我一樣的人

I'd wanna be me too

我愛死我自己

I'd wanna be me too}   x2

我就愛自己這付模樣


 

I walk in like a dime piece

像個閃閃發亮的硬幣

I go straight to VIP

逕自走向VIP座位

I never pay for my drinks

我不需自付飲料費

My entourage behind me

保鑣時時待命

My life's a movie, Tom Cruise*

嘿,阿湯哥,我的人生就是場電影

So bless me, baby, achoo*

保佑我吧,寶貝

And even if they tried to

儘管他們再怎麼努力

They can't do it like I do

他們就是無法追上我

 

I thank God every day

每天感謝上帝

That I woke up feelin' this way

讓我每天醒來

And I can't help lovin' myself

不自禁的愛上我自己

And I don't need nobody else, nuh

我不需要誰來滿足我

 

{If I was you, I'd wanna be me too

若我是你,我也會嚮往成為自己

I'd wanna be me too

情不自禁愛上我自己

I'd wanna be me too}

瘋狂崇拜自我

 

Turn the bass up

音樂放下去

Let's go!

來吧

 

I thank God every day

每天敬謝上帝

That I woke up feelin' this way

讓我每天被自己美醒

And I can't help lovin' myself

無法自拔愛上自己

And I don't need nobody else, nuh

不須別人阿諛奉承

 

{If I was you, I'd wanna be me too

倘若我是你,我也會想成為自己

I'd wanna be me too

瘋狂崇拜自我

I'd wanna be me too}   x4

想成為我自己

 

Tom Cruise*:大家都知道吧,不可能任務的男主角)伊森!

achoo*:我沒翻她的意思,原意是打噴嚏的聲音,但跟上下文實無相關)要押韻的吧

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()