簡單的歌詞和有層次的旋律
加上他辨識度頗高的聲音
依舊是一貫Dave Days的風格

 

This love came so quickly 
這愛情來的太快
No one said it would be easy
沒有人說這會是輕鬆的
We had our faults and I had my doubts
我們各自都有錯而我也有我的遲疑
But I don't want anyone else
但我想要的不是別人

One day we're up next day we're down
我們的感情時好時壞
I get so lost but you're so sound
我感到好迷網但你好淡定
Heart in too deep, mind can't agree
我的心已太過沉迷,我也失去理智
I left you in the dark. 
我竟把你遺留在黑暗之中

And now I'm all alone
然而現在我孤身一人
Yeah I freaked out
我感到驚慌不已
And let you go
而且還放手讓你離開
These memories come down crashing
那些回憶開始崩潰粉碎
Making sense of my actions
我的行為變得合情合理
I was wrong, but now I know
從前的我錯了,但是直到現在我才知道
You were right for me
你就是我最適合的那個人

Flashbacks haunt me every night
每晚我都被回憶綁架
I try to call you but you won't give the time
我試著打給你但你從不給我機會
We're perfectly imperfect wishing upon the stars
我們非常不完美的在星海下許願
I can't stop wondering where you are
我無法自拔的想念你

If it's too late I understand
如果不是我懂得太晚
I broke your heart I should have been a better man
我不會傷了你的心我會成為更好的人
If you'd stay, I'd show you I am
如果你願意留在我身邊我會向你證明我可以
But could you fall in love again
但你會和我再次相戀嗎
(Tell me could you fall in love)
(告訴我你會不會再心動)
But could you fall in love again 
你願意再一次和我墜入愛河嗎
(Is this the end?)
(這會是我們的結局嗎)

That I'm all alone
現在我只剩孤獨一人

and it's too late
而且現在為時已晚

I let you go
我放了手讓你走

 

By.Vera.C

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()