雖然有很多人翻譯了這首但我還是想試試看

這次的mv或許不像not on drug 那樣獨特,也不像moment or talking body那樣糜爛且印象深刻

不怎麼特殊)好不豆腐喔,不過難得捨去過往晦暗的感覺,沒什麼特色卻較以往光明)?

You made your way in as I was leaving

我們分道揚鑣,誓不相見

You cut in line just as I was getting my stuff

我準備展開新生活,你卻出來打岔

And I couldn't decide if you were the most annoying human being I'd ever met

我無法判定你是否為我人生中遇過最惱人者

Or just the best thing that ever happened

或是我的真命天子

Just the best thing that ever happened

是我的真愛

You took the key out of the ignition

你點燃了彼此之間的火苗

I could hear the rain on the windows

依稀可聽到窗外的雨聲

Right then and there I made up my mind to just go with it

我下定決心,放膽去做

Thinking what's the worst thing that could happen?

想著,這能有多糟?

When the worst thing that could happen, could be the best thing ever

就算真的發生,也能轉變為美好的事物

{We're not forever

我們無法白頭偕老

You're not the one}   x3

你不是我的真命

You and I could be the best thing ever

你與我,可成為最完美的事物

We're not happy ever after

之後的生活卻沒想像中的好

We don't got what it takes

我們搞不懂愛情的走向

And we don't make plans

隨興且毫無規劃

'Cause we're never gonna last

我們絕對無法維持下去

We're not forever

不可能相伴到老

You're not the one

你不是我的真命

You and I, we're a time

你和我就如同

Bomb bomb bomb bomb

Bomb bomb bomb bomb

定時炸彈

We're not forever

我們不可能天長地久

You're not the one

你不是我的唯一

You and I, we're a timebomb

你與我就是定時炸彈

 

 

I shut the door and never looked back

甩上門,再也不往回看

When something this good comes along

當喜運來臨

You're better off letting the first time be the last time

你最好將它作為最後的機會

But really, what's the worst thing that could happen

但說真的,一切能有多糟?

When the worst thing that could happen, could be the best thing ever

就換厄運到來,也可能轉為好運

{We're not forever

我們不可能直到永遠

You're not the one}   x3

你並非我的摯愛

You and I could be the best thing ever

你和我卻能成為美好的事物

We're not happy ever after

往後的生活卻不樂觀

We don't got what it takes

漸漸搞不懂生活的走向

And we don't make plans

我們也隨心所欲,毫無規劃

'Cause we're never gonna last

彼此都知道絕不可能維持下去

We're not forever

我們不能白頭偕老

You're not the one

你不是我的白馬王子

You and I, we're a time

你與我,就像是定時炸彈

 

Bomb bomb bomb bomb

Bomb bomb bomb bomb

時間一到便炸的碎裂

We're not forever

沒有天長地久

You're not the one

你不是對的人

You and I, we're a timebomb

我們就如同定時炸彈

 

Ooh, we could be the best thing ever

我們可以成為完美的事物

Oh we, could be. We could be the best thing ever

我們可以,可以是最美的巨作

The best, thing, ever. We could be the est thing ever

最美好的傑作,我們可以成就完美

Ooh, forever We could be the best thing ever

永遠如此,我們可以成為最美的事物

Oh we, could be, the best

我們是最美的一切

 

We're a time bomb

但感情卻是個定時炸彈

Bomb bomb bomb bomb

Bomb bomb bomb bomb

炸得粉碎

We're not forever

我們無法相伴至死

You're not the one

你不是我的真愛

You and I, we're a timebomb

你與我就像顆定時炸彈

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()