b297c5a5d7ff7bd18032bfead4dcf7e9.1000x1000x1.jpg

在日本版本的7/27專輯多收錄了兩首

不知道為什麼但是超不公平的)氣

不過沒關係這邊幫你抓下來了

這首是會聽到上癮的抒情歌啊

Big bad wolf 會盡快出來

我都是用自己的音樂檔,因為怕YOUTUBE的會被撤下(非官方

 

[Verse 1: Camila & Normani]

It'll be 'til the end, give me nothing I've ever tried

這會持續到結束,給我從未體驗過的刺激感

It'll be the perfect sin, something like the truest lie

這是個完美之罪,某個最真實的謊言

Everywhere somehow, the only place I'll ever be

有這麼多選擇,不知何故,我唯一會待的地方

As long as you hold me down, oh such a liberty

是你的雙臂,能讓我自由暢快

[Pre-Chorus: Dinah]

Warm me with your touch, pressure from your fingertips

用你的觸感溫暖我,指尖輕壓在我身上

Never be enough, I'll do nothing but submit

永遠不滿足,我能做的只有順應

[Chorus: Lauren]

I just wanna feel a thousand hands from you, only you

我只想要你無限的安慰,只要你的

Can you make me feel a thousand hands from you, only you

你能否讓我體會溫暖的雙臂,有你就好

 

[Verse 2: Normani & Ally]

Grab a hold of my soul

緊抱住我的靈魂

and make me feel complete within

讓我感到你完全的存在

you'll be the one to show

你是唯一讓我

these goosebumps on my skin

起雞皮疙瘩的人

I'll wear my heart on my sleeve, I need you to feel the pain

我會層層隱藏內心,我需要你親身感受我的痛

You take a bullet for me

妳為我擋下子彈

You know I'll do the same

你知道我也會做同樣的事

[Pre-Chorus: Dinah]

Warm me with your touch, pressure from your fingertips

你的撫摸溫暖了我,用指尖輕壓我的身體

Never be enough, I'll do nothing but submit

永遠不嫌多,我只靜靜享受

[Chorus: Camila]

I just wanna feel a thousand hands from you and only you

我只想要感受你無限的溫暖,

Can you make me feel a thousand hands from you and only you?

你能否讓我體驗無限溫暖的雙臂

[Outro: Camila]

I just want to feel a thousand, from you

我只想要你的無限安慰

A thousand hands from you

成千的安慰

Just wanna feel a thousand

只想要你的雙臂

A thousand hands from you

成千的安慰

Feel a thousand hands from you

感受你溫暖的雙臂

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()