以前就說過我是個Harmonizer...

所以當然是分享Fifth Harmony, Jasmine V., Jacob Whitesides & Mahogany Lox的版本給大家嘗鮮

這是我最愛的cover

跟原版的不太一樣)好像比較嗨???

其他3個歌手我都不太認識)羞

歌曲是很好聽很嗨拉

但到男生那段就冷掉了)個人意見

第一次聽的時候太小聲還以為結束了

所以敗筆是在Jacob Whitesides?)喂!

This hit, that ice cold

殺來一到冷冽的目光

Michelle Pfeiffer, that white gold

她有如蜜雪兒菲佛 皎潔的肌膚

This one for them hood girls

吸引了全場的目光

Them good girls straight masterpieces

有如大師級的傑作

Stylin',

穿著時尚

whilen,

然而

livin' it up in the city

居住在這不夜城

Got Chucks on with Saint Laurent

走在潮流的尖端

Got kiss myself,

賞自己一枚香吻

I'm so pretty

我真是美極了

I'm too hot (hot damn)

我超辣(天殺的辣)

Called a police and a fireman

快幫我叫消防車滅火

I'm too hot (hot damn)

我太辣了(媽的真夠辣)

Make a dragon wanna retire man

連火龍都無地自容要退休了

I'm too hot (hot damn)

我超正的啊(喔天哪)

Say my name

報出我的名字

you know who I am

你可知道我是何許人也

I'm too hot (hot damn)

我美到冒泡(上帝啊)

Am I bad 'bout that money, break it down

而我對錢不怎麼友善,儘管花吧

Girls hit your hallelujah (whoo) X3

女孩們看到我完全如癡如醉

'Cause uptown funk gon' give it to you X3

因為這放克不夜城會讓你嗨翻天



Saturday night and we in the spot

週六之夜,我們出沒於鬧區

Don't believe me just watch (come on)

別急著相信,我們等著看(來吧)

Don't believe me just watch uh X5

別急著相信 到時咱們走著瞧

Hey, hey, hey, oh


Stop, wait a minute

停!! 暫停一下

Fill my cup, put some liquor in it

倒滿酒杯,盛些不知名的液體

Take a sip, sign a check

啜飲一小口,千個支票

Julio,get the stretch

朱力歐! 幫我弄來加長豪華轎車

Ride to Harlem, Hollywood Jackson, Mississippi

去哈林,好萊塢,密西西比州和傑克森兜兜風

If we show up, we gon' show out

我們的出場令觀眾尖叫不已

Smoother than a fresh dry skippy

比 skippy花生醬還要滑順可口

I'm too hot (hot damn)

我超辣(天殺的有夠辣)

Called a police and a fireman

快幫我打119

I'm too hot (hot damn)

我超火辣的阿(快被自己燒死了)

Make a dragon wanna retire man

火龍都宣告投降

I'm too hot (hot damn)

我太正了(媽的真夠正)

Bitch say my name

婊子說出我的名字

you know who I am

希望你知道我是何許人也

I'm too hot (hot damn)

我太美了(上帝啊)

Am I bad 'bout that money, break it down

我對錢超壞,儘管花吧


Girls hit your hallelujah (whoo) X3

女孩們看到我都昏倒了

'Cause uptown funk gon' give it to you X3

這放克不夜城要讓你爽上雲端

Saturday night and we in the spot

週六之夜,我們出沒於鬧區

Don't believe me just watch (come on)

別著急,先看再說吧(來吧)

Don't believe me just watch uh X5

別先相信我,看了再說吧

Hey, hey, hey, oh


Before we leave

你離開前

Lemmi tell y'all a lil' something

我來告訴你一些是

Uptown funk you up X7

放克不夜城要讓你爽翻天

Come on, dance,

來吧 一起跳

Jump on it

跳起來

如果你夠性感 就秀出來

If you freaky then own it

如果你是怪胎 就繼續怪

Don't brag about it, come show me

別只會吹牛 過來秀給我瞧瞧


Come on, dance

來吧 擺動你的身軀

Jump on it

跳起來

If you sexy then flaunt it

只要夠性感 就放肆地扭動吧

Well it's Saturday night and we in the spot

週六之夜 我們出沒於鬧區

Don't believe me just watch (come on)

別急著相信,我們等著看(來吧)

Don't believe me just watch uh X5

別急著相信 到時咱們走著瞧

Hey, hey, hey, oh




原版在這:


arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()