Demi Lovato 在2015年10月7日推出的“Stone Cold” 錄音現場版
她今年的唱片Confident《玩美自信》在10/16上市

Demi在這首歌曲裡展現渾厚、乾淨的的嗓音
真的讓人感到很深情很有感覺
Demi也表示希望大家會喜歡當時她現場錄音的版本

Stone cold, stone cold

心灰意冷
You see me standing, but I'm dying on the floor
我看起來或許還撐得住但是其實我已倒下
Stone cold, stone cold
無動於衷
Maybe if I don't cry, I won't feel anymore
如果我堅強點也許我不會再感受到痛苦

Stone cold, baby
我已心寒,親愛的
God knows I tried to feel
Happy for you
天知道我試著為你感到快樂
Know that I am, even if I
Can't understand, I'll take the pain
就算我無法體會但我會承擔那種折磨
Give me the truth, me and my heart
讓我看清真相,讓我找回自我
We'll make it through
我將會越過難關
If happy is her, I'm happy for you
如果能讓你快樂的是她,我願意祝福你

Hmmmm

Stone cold, stone cold
心灰意冷
You're dancing with her, while I'm staring at my phone
當你與她共舞,我只能死盯著我的手機
Stone cold, stone cold
心灰意冷
I was your amber, but now she's your shade of gold
我曾是你的最愛,但現在她是你的摯愛

Stone cold, baby
我已心灰意冷,親愛的
God knows I tried to feel
Happy for you
天知道我試著為你感到快樂
Know that I am, even if I
Can't understand, I'll take the pain
就算我無法體會但我會承擔那種折磨
Give me the truth, me and my heart
讓我看清真相,讓我找回自我
We'll make it through
我將會越過難關
If happy is her, I'm happy for you
如果能讓你快樂的是她,我願意祝福你

Don't wanna be stone cold, stone
我不想再頑固的留下
I wish I could mean this but here's my goodbye
我希望我還有機會但已是我向你告別之時
Oh, I'm happy for you
喔我為你感到開心
Know that I am, even if I
Can't understand
就算我無法體會
If happy is her, I'm happy for you
如果她是你的快樂,那我祝福你


Stone cold, stone cold
You see me standing, but I’m dying on the floor
Stone cold, stone cold
Maybe if I don’t cry, I won’t feel anymore
心灰意冷
你看見我佇立,但我已垂死倒地
心灰意冷
若選擇不哭泣,我能讓感覺麻痺
Stone cold, baby
God knows I tried to feel happy for you
You know that I am
Even if I can’t understand
I’ll take the pain
Give me the truth
me and my heart will make it through
If happy is her, I’m happy for you
親愛的,我心灰意冷
天曉得我想為你快樂
你知道我會
就算不懂
也能忍受
如實告訴我
我和我的心能熬得過
若她是你的快樂,我為你快樂
Stone cold, stone cold
You’re dancing with her, while I’m staring at my phone
Stone cold, stone cold
I was your amber, but now she’s your shade of gold
心灰意冷
你正與她共舞,留我對電話守候
心灰意冷
我曾是你琥珀,她是你金色色譜
Stone cold, baby
God knows I tried to feel happy for you
You know that I am
Even if I can’t understand
I’ll take the pain
Give me the truth
me and my heart will make it through
If happy is her, I’m happy for you
親愛的,我心灰意冷
天曉得我想為你快樂
你知道我會
就算不懂
也能忍受
如實告訴我
我和我的心能熬得過
若她是你的快樂,我為你快樂
Don’t wanna be stone cold, stone
I wish I could mean this but here’s my goodbye
不想心灰意冷
只願我能誠心,但我就此告別
Oh, I’m happy for you
You know that I am
Even if I Can’t understand
If happy is her, I’m happy for you
我為你快樂
你知道我會
就算不懂
若她是你的快樂,我為你快樂


GET IN TOUCH
Demi Lovato

By.野鹿WD

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()