偶然挖到的一首歌)死蝴蝶真的能找到超多好歌

旋律很空靈優雅,我很喜歡

最重要的是歌詞的部分真的很美

掰惹為我把他歸類在推薦歌單,裡面會放一些比較不主流或鮮為人知的歌曲(其實也還好) 如果各位有興趣挖寶或想找新歌的可以去那裏看看

 

 

[Verse 1]

Like an ancient story

彷若古老斑駁的故事

Full of death and glory

充滿壯士之死與戰績輝煌

Remember who we are

請記得我們是誰

With our eyes wide open

伴隨著訝異地瞪大雙眼

And the doors all closing

和那緊閉的門扉

Surrender to your heart

環繞著你的心靈

Remember who we are

請別忘了自我

 

[Pre-Chorus]

Running down the halls

跑下大廳

We're writing on the walls

刻在牆上

We never letting go

我們絕不放手

 

[Chorus]

Let my eyes be the rhythm

讓我的雙眸成為你的旋律

Let my mind be your freedom

讓我的思緒化為你的自由

You can take it all, you can take it all

你可以全部帶走,都帶走吧

Let my heart be your shelter

我的心甘願做你的避風港

Let these bones be the giver

根根骨頭織成給予者

Let this soul be your whisper

讓那聖靈成為你的耳語

You can take it all, you can take it all

都帶走吧,一個也別留了

Let my heart be your shelter

我心將會是你的避難所

 

[Verse 2]

In house on fire

禁錮於受火吻的屋子

Now we're climbing higher

只能往上攀

Escaping in the dark

試著逃離黑暗

Remember who we are

請記得我們是誰

And the roof is caving

屋頂逐漸分崩離析

But I'll hide you safely

但我會為你找到安全躲藏處

I'll hold you in my arms

將你拽在我懷中

Remember who we are

請別忘本了

 

[Pre-Chorus]

Running down the halls

闖下大廳

We're writing on the walls

寫在牆上

We never letting go

我們從未放氣抵抗

 

[Chorus]

Let my eyes be the rhythm

讓我的雙瞳成為你的旋律

Let my mind be your freedom

化我的意念為你的自由

You can take it all, you can take it all

你可以全部帶走,全帶走吧

Let my heart be your shelter

讓我的心成為你的避難所

Let these bones be the giver

根根骨頭建立了奉獻者

Let this soul be your whisper

那靈魂交織出你的輕語

You can take it all, you can take it all

就帶走吧,一個也別剩了

Let my heart be your shelter

我心願做你的庇護所

 

[Bridge]

Running down the halls

跑下大廳

We're writing on the walls

刻在牆上

We never letting go

我們絕不放手

 

[Chorus]

Let my eyes be the rhythm

讓我的雙眸成為你的旋律

Let my mind be your freedom

讓我的思緒化為你的自由

You can take it all, you can take it all

你可以全部帶走,都帶走吧

Let my heart be your shelter

我的心甘願做你的避風港

Let these bones be the giver

根根骨頭織成給予者

Let this soul be your whisper

讓那聖靈成為你的耳語

You can take it all, you can take it all

都帶走吧,一個也別留了

Let my heart be your shelter

我心將會是你的避難所

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()