雖然不太喜歡魔力紅近期的曲風

但我願意為了mv裡的明星多聽幾遍啊@@

雖然請來gal gadot很強大 但排場跟插吸插的boys比起來就偏弱了一點

[Verse 1]

Spent 24 hours, I need more hours with you

24小時與你共處,我需要更多時間

You spent the weekend getting even, ooh

妳耗費整個週末想著如何報復我

We spent the late nights making things right between us

我們在深夜時嘗試彌補雙方的關係


 

[Pre-Chorus]

But now it's all good, babe

但現在過去已成雲煙

Roll that back wood, babe

為我捲起菸草

And play me close

近距離挑逗我

 

[Chorus]

'Cause girls like you run 'round with guys like me

像你這樣的女孩身旁總有我這樣的男孩對你獻殷勤

'Til sun down when I come through

直至夕陽西下當我的到來

I need a girl like you, yeah yeah

我需要一個像你一樣的女孩

Girls like you love fun, and yeah, me too

如你這般喜好樂子的女孩

What I want when I come through

當我出現在你面前,我已清楚自己要的是什麼

I need a girl like you, yeah yeah

我要一個像你一樣的完美女孩

 

[Post-Chorus]   x2

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

I need a girl like you, yeah yeah

我需要一個妳這樣的女孩

 

[Verse 2]

I spent last night on the last flight to you

昨夜我搭乘最後的航班前來找妳

Took a whole day up tryna get way up, ooh

鎮日想逗你開心

We spent the daylight tryna make things right between us

整個晝日試著修復破碎的關係

 

[Pre-Chorus]

But now it's all good, babe

但現在一切安好

Roll that back wood, babe

捲起那菸草

And play me close

靠近一些戲弄我

 

[Chorus]

'Cause girls like you run 'round with guys like me

像你這般的女孩身邊總有對你死心塌地的男孩

'Til sun down when I come through

直至夕陽西下我的到來

I need a girl like you, yeah yeah

我需要一個你這樣的女孩

Girls like you love fun, and yeah, me too

像你這樣崇尚新鮮事的女孩

What I want when I come through

我已經知道我要的是什麼

I need a girl like you, yeah yeah

我需要一個跟你一樣的女孩

 

[Post-Chorus]   x3

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

I need a girl like you, yeah yeah

像你一樣的女孩

 

[Bridge]

Maybe it's 6:45

或許現在是6:45

Maybe I'm barely alive

或許我已失了氣息

Maybe you've taken my shit for the last time, yeah

或許這是你最後一次奪走我的真心

Maybe I know that I'm drunk

或許我知道我已醉意滿載

Maybe I know you're the one

或許我體悟到你就是那唯一

Maybe you're thinking it's better if you drive

或許你正想著一切由你主導情況就會好一些

 

Not too long ago, I was dancing for dollars

不久前,我還在為了幾枚銅板跳著風騷舞

Know it's really rude if I let you meet my mama

清楚如果讓你見到我媽並不禮貌

You don't want a girl like me I'm too crazy

你不會想要我這樣的女孩,我太狂野

For every other girl you meet its fugazy

那些你見過的女孩都做作虛假

I'm sure them other girls were nice enough

我相信那些女孩已經夠好了

But you need someone to spice it up

但你需要一個為你生活帶來刺激的女人

So who you gonna call? Cardi, Cardi

所以你要打給誰?就是我Cardi

Come and rev it up like a Harley, Harley

像騎著哈雷一樣騎在我身上

Why is the best fruit always forbidden?

為什麼那些最鮮嫩欲滴的歡慾總是被禁止

I'm coming to you now doin' 20 over the limit

我正超速向你飛奔

The red light, red light stop, stop

紅燈亮起,緊急煞車

I don't play when it comes to my heart (let's get it though)

受夠了那些無聊的遊戲,我的內心已燃起慾火(快點開始吧)

I don't really want a white horse and a carriage

我不太想要童話故事的白馬與馬車

I'm thinkin' more of a white Porsches and karats

我多半想著純白保持捷和幾克拉的黃金

I need you right here 'cause every time you call

我需要你在場,每當你打給我

I play with this kitty like you play with your guitar

我只能飢渴的撩撥自己就像你撥著吉他弦

 

 

[Chorus]

'Cause girls like you run 'round with guys like me

像你這樣的女孩身旁總有我這樣的男孩對你獻殷勤

'Til sun down when I come through

直至夕陽西下當我的到來

I need a girl like you, yeah yeah

我需要一個像你一樣的女孩

Girls like you love fun, and yeah, me too

如你這般喜好樂子的女孩

What I want when I come through

當我出現在你面前,我已清楚自己要的是什麼

I need a girl like you, yeah yeah

我要一個像你一樣的完美女孩

 

[Post-Chorus]   x2

Yeah yeah yeah, yeah yeah yeah

I need a girl like you, yeah yeah

我需要一個妳這樣的女孩

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()