close

 

 

[Verse 1: ZAYN]

I think we met and the time flies

我想我們見過面,而歲月如梭

I took your digits a while back

將時間軸翻到與你相處時

I think we fucked in the flashback

在追去往日時漫步巫山

Won't leave my mind, kinda sidetracked

離不開我腦海,牽制著我的回憶

Felt good but now I feel bad

嘗過甜果但現在罪惡感浮現

I think I know I can't take it back

我想我知道一切無法挽回

No, there's nothin' I can say

但已沒有什麼好說了

 

[Pre-Chorus: Timbaland]

Must be an addiction

一定是個止不了的癮頭

I wanted it all, didn't expect it to fall

我渴望全得,卻沒預料到失敗

Must be an affliction

肯定是個折磨

I wanted to call but I didn't call

我想要敘話卻遲遲不敢按下號碼

Now it's keepin' me up night and day

現在這日日夜夜糾纏著我

Keepin' me up night and day

形塑出逃不開的夢魘

Must be an addiction

必定是個癮頭

Now there's nothin' I can say but

現在我已無話可說

 

[Chorus: ZAYN & Timbaland]

I guess I want too much (too much)

我想我是欲求不滿

I guess I want love and lust

野性情慾填充著空虛的軀殼

You just can't love enough

你無法滿足我的愛慾

That's why I need a touch   x5

這是為什麼我需要愛撫

 

[Verse 2: ZAYN]

I never meant to, but I did though

我無意這麼做,卻依舊犯下過錯

I gotta keep it on the d-low

我必須謹慎的低調行事

Then again, what the fuck do I know

舊事重演,我他媽又知道什麼

You're always on my mind so

你總是盤旋在我腦海

Felt good but now I feel bad

一開始感覺不錯但現在只剩下愧疚

I think I know I can't take it back

我想我很清楚一切無法挽回

No, there's nothin' I can say

而我也沒什麼好說的

 

[Pre-Chorus: Timbaland]

Must be an addiction

一定是個止不了的癮頭

I wanted it all, didn't expect it to fall

我渴望全得,卻沒預料到失敗

Must be an affliction

肯定是個折磨

I wanted to call but I didn't call

我想要敘話卻遲遲不敢按下號碼

Now it's keepin' me up night and day

現在這日日夜夜糾纏著我

Keepin' me up night and day

形塑出逃不開的夢魘

Must be an addiction

必定是個癮頭

Now there's nothin' I can say but

現在我已無話可說

 

[Chorus: ZAYN & Timbaland]

I guess I want too much (too much)

我想我是欲求不滿

I guess I want love and lust

野性情慾填充著空虛的軀殼

You just can't love enough

你無法滿足我的愛慾

That's why I need a touch   x5

這是為什麼我需要愛撫


 

[Bridge: ZAYN]

When the room becomes a game we play

當房間淪為我們的遊戲

White lines they seem to turn to snakes

可卡因粉末像白蛇趨我而近

I guess I'll turn you 'way

我想我會離你而去

Say white lies to your face

你臉上撲滿善意謊言

You know I know my place

你也知道我的地位

 

Nothin' I can say   x2

我已無話可說

 

[Chorus: ZAYN & Timbaland]

I guess I want too much (too much)

我想我的慾望過大

I guess I want love and lust

或許我想要的是愛與慾

You just can't love enough

你無法迎合我的渴望

That's why I need a touch   x5

這是為什麼我需要溫柔的浪花

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()