)這個好像是demo

感覺好久沒聽他唱歌了哈哈哈哈

這首其實還蠻能凸顯她聲音的磁性,但是曲風我有點無法接受,歌詞也是很通俗,果然已經抽離流行音樂了嗎QQ

 

 

[Verse 1]

I'm young for tonight

我的年輕點亮了今晚

It's all under my control

一切都在控制之中

I won't hesitate, it's my turn to make that call

不會有所顧忌,是時候成真預言

I just want a touch

我不過是渴望一次接觸

I ain't here for love no more

不再因為愛而尋覓至此

Okay, yeah

 

[Chorus]

I won't stop

絕不停下腳步

Not now, guess what?

還未到時候,你猜怎麼著?

Hella, hella, it's my body right

這是我身體的權利

I go-o-o in light

閃耀著進場

Hella, hella, it's my body

這是我的身體

I'll dance if I want to

只要我想便會隨之起舞


 

[Post-Chorus]   x2

Hella, hella, it's my body

這是我的身體

 

[Verse 2]

Some people do

有些人會有所行動

But some they just like to talk, okay

但有些人只喜歡開口說大話

Some shoot the breeze

有些隨處閒聊

But some like to leave a mic, okay

但有人喜歡滔滔不絕

Some need the light

有些人想要鎂光燈聚焦

And some people like the dark, okay, yeah

有些人則喜歡漆黑靜寂

 

[Chorus]

I won't stop

我不會停下

Not now, guess what?

還不是時候,你猜怎麼

Hella, hella, it's my body right

遵從生理的意識

I go-o-o in light

耀眼的登場

Hella, hella, it's my body

這是我的身體

I'll dance if I want to

只要我想,便會開始舞動

 

[Post-Chorus]   x2

Hella, hella, it's my body

這是我的身體

 

[Bridge]

Gimme release, keep the drugs

釋放所有能量,讓藥效增強

Gimme relief

給我一個喘息

Keep the love, just gimme a piece of that

保留愛意,我只需要一部分

One piece of that

一塊你的愛戀

Give it to me

給予我你的愛

Don't judge, just give it to me

別一味批判,先給我再說

No heart, no second degree tonight

不帶感情,今晚沒有任何拐彎抹角

Run free tonight

今晚將自由奔放

 

[Chorus]

I'll dance if I want to

只要我想,便會開始舞動

My hella, hella, it's my body  x2

這是我的軀體

Body, body, and my body

照著自己的意識行動

Hella, hella, it's my body

這是我的身體

Gonna dance if I want to, want to

只要我想要就會隨之起舞

Hella, hella, it's my body

這是我的身體

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()