[Verse 1]

White shirt now red, my bloody nose

雪白襯衫已染盡緋紅,我血紅的鼻子

Sleepin', you're on your tippy toes

沈睡著,你踮起腳尖

Creepin' around like no one knows

緩慢匍匐著像無人知曉般

Think you're so criminal

你多像個罪犯

Bruises on both my knees for you

我雙膝上的瘀青都是為了你

Don't say thank you or please

別對我道謝或請求

I do what I want when I'm wanting to

我只是做我想做的事

My soul? So cynical

我的靈魂?多憤世嫉俗

 

[Chorus]

So you're a tough guy

所以你是個硬漢

Like it really rough guy

像那種無堅不摧的硬漢

Just can't get enough guy

永不滿足的男人

Chest always so puffed guy

胸肌總如此壯碩的男人

I'm that bad type

我是那種惡女型

Make your mama sad type

讓你媽難過的那種女孩

Make your girlfriend mad type

讓你的女友發瘋的那種女孩

Might seduce your dad type

或許為與你爸調情的那種女孩

I'm the bad guy

我是個壞女孩

Duh

 

[Post-Chorus]

I'm the bad guy

我是那種壞女孩

 

[Verse 2]

I like it when you take control

我喜歡你操控局勢的模樣

Even if you know that you don't

即使你知道你不會

Own me, I'll let you play the role

擁有我,我會讓你扮成那個角色

I'll be your animal

我會成為你的禽獸

My mommy likes to sing along with me

我媽媽喜歡和我一起高歌

But she won't sing this song

但她不會唱這首歌

If she reads all the lyrics

如果我她看了整首歌詞

She'll pity the men I know

她會可憐我認識的所有男人

 

[Chorus]

So you're a tough guy

所以你是個壯漢

Like it really rough guy

那種無所畏懼的壯漢

Just can't get enough guy

永不滿足的男人

Chest always so puffed guy

胸肌總是如此壯碩的男人

I'm that bad type

而我是那種壞壞女孩

Make your mama sad type

讓你母親傷心難過的那種

Make your girlfriend mad type

讓你女友失去理智的那種

Might seduce your dad type

或許會和你爸調情的那種

I'm the bad guy

我是個壞女孩

Duh

 

[Post-Chorus]

I'm the bad guy, duh

我是個惡女

I'm only good at bein' bad, bad

我唯一擅長的只有耍壞

 

[Reprise]

I like when you get mad

我喜歡你抓狂的樣子

I guess I'm pretty glad that you're alone

我想我蠻樂意見到你隻身一人

You said she's scared of me?

你說她怕我?

I mean, I don't see what she sees

我是指,我看到她所沒看到的

But maybe it's 'cause I'm wearing your cologne

但或許這是因為我噴了你的古龍水


 

[Outro]

I'm a bad guy   x2

我是個壞人

Bad guy, bad guy

我是個惡人

I'm a bad

 

arrow
arrow

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()