不知道為什麼現在才聽到這首歌(慚愧)
覺得這首歌的意境跟小艾的smile有點像(曲風可是完全不同啊)
小編我還蠻喜歡這mv的,給人清新的感覺

I don’t know, it’s just something about ya 

我不懂,就只是些雞毛蒜皮的小事
Got me feeling like I can’t be without ya
讓我的生活不能沒有你
Anytime someone mention your name 
當別人提及你的名字
I be feeling as if I’m around ya 
感覺你就在我的身旁
Ain’t no words to describe you baby
言語無法形容你的完美
All I know is that you take me high
我只知道你讓我興奮至極
Can you tell that you drive me crazy?
你知道我為你瘋狂嗎?
Cause I can’t get you out my mind 
因為你一直在我的腦海裡徘徊
Think of you when I’m going to bed 
睡覺時一直想著你
When I wake up think of you again 
起床的第一件事就是想著你的臉孔
You are my homie, lover and friend 
你是我的麻吉,愛人和好友
Exactly why
這就是為何
You light me up inside 
你照亮了我的世界
Like the 4th of July
像國慶日的煙火般閃耀
Whenever you’re around
當你在我身邊時
I always seem to smile 
我總是在笑
And people ask me how 
大家問我怎麼了
Well you’re the reason why
我想你就是根源
I’m dancing in the mirror and singing in the shower 
我照著鏡子跳舞,洗澡時高歌
La La Di, La La Da, La La Da 
Singing in the shower 
在浴室高唱
La La Di, La La Da, La La Da 
Singing in the shower 
洗澡時唱著歌

All I want, all I need is your loving 
我只希望得到你的愛
Baby you make me hot like an oven 
親愛的,你讓我像烤箱一樣全身發熱
Since you came you know what I’ve discovered 
當你出現在我的生命中,我的人生變得精采絕倫
Baby I don’t need me another 
其實我根本不奢求什麼
No, no all I know (know) 
不,我所知道的一切
Only you got me feeling so (so)
只有你讓我感覺到
And you know that I got to have you 
而你知道我不能沒有你
And I don’t plan to let you go
我並不打算讓你離開
Think of you when I’m going to bed 
睡前不斷地想著和你的互動
When I wake up think of you again
一起床你的臉孔便出現在我的腦海
You are my homie, lover and friend 
你是我的麻吉,愛人跟朋友
Exactly why
這就是為什麼
You light me up inside 
你改變了我平淡無奇的生活
Like the 4th of July 
如同國慶日般的熱鬧
Whenever you’re around
只要你一出現
I always seem to smile 
我的嘴角便漾起一絲笑意
And people ask me how 
大家問我怎麼了
Well you’re the reason why
我自己心知肚明 
I’m dancing in the mirror and singing in the shower 
我在鏡子前搔首弄姿,在洗澡時開嗓
La La Di, La La Da, La La Da 
Singing in the shower 
在浴室裡高歌
La La Di, La La Da, La La Da 
Singing in the shower 
不停地哼著歌
There ain’t no guarantee 
未來會怎麼樣,我毫無頭緒
But I’ll take a chance on we
但我們要勇敢嘗試
Baby let’s take our time 
放輕鬆,我們有的是時間
(Singing in the shower)
(洗澡的時候唱歌)
And when the times get rough 
就算遇到了瓶頸
There ain’t no giving up 
也不要輕言放棄
Cause it just feels so right
這種感覺不會變質
(Singing in the shower) 
(洗澡的時候唱歌)
Don’t care what others say 
別人說什麼我都當耳邊風
If I got you I’m straight
若我能擁有你我會好好珍惜
You bring my heart to life yeah
你為我的生命注入了愛
You light me up inside
你讓我的人生充滿了色彩
Like the 4th of July 
就像國慶煙火多彩多姿
Whenever you’re around
你讓我冷漠的臉龐
I always seem to smile 
多了甜美的微笑
And people ask me how 
大家驚奇的問我怎麼了
Well you’re the reason why
而你就是那改變我的人
I’m dancing in the mirror and singing in the shower 
我,收起了冷漠,洗澡時高歌
La La Di, La La Da, La La Da 
Singing in the shower 
洗澡時開嗓
La La Di, La La Da, La La Da 
Singing in the shower 
洗澡時哼著歌
Singing in the shower 
洗澡的時候唱歌
La La Di, La La Da, La La Da

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lauren1209 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()